-
Hoi allemaal,
Jullie hebben er weer een nieuwe enthousiasteling bij! Mijn naam is Barbera, ik ben van bouwjaar 77 en woon in Nieuwegein.
Sommigen hebben me al gezien op de sleuteldag, waar ik als introducé mee was met Marlene. Op de sleuteldag ben ik omgekocht met lekkere cake, soep en broodjes en nu ben ik dus lid geworden.Op het asfalt rijd ik op een Africa Twin en in het zand probeer ik vooruit te komen op mijn supertoffe oldskool XT350. Ben nog wel een beetje een held op sokken in het zand, maar we geven niet op.
Binnenkort lekker kamperen in de Ardennen zag ik, ik ben van de partij!
Wie weet, tot dan!Groeten Barbera
-
Welkom bij de club Barbera!
-
Leuk, nog een enthousiaste Amazone… Ardennen ga je leuk vinden.. Pracht camping en geweldige buurt om te rijden..
De DTA heet je
[attachment=1454]welkom21.jpg[/attachment] -
Weescht welkom…
-
Hoi Barbera,
Leuk, met vereende krachten was er op de Sleuteldag naar je motor gekeken.
Welkom bij de club en bij het Ardennenweekeinde, dat wordt sowieso erg gezellig!
Ook Weserbergland, bij Ekko, kan ik je aanbevelen.
Frans -
Hoi Barbera,
Welkom bij de club en bij het Ardennenweekeinde, dat wordt sowieso erg gezellig!
FransWelkom bij de club Barbera.
De aanmelding van het Weserberglandtreffen is afgesloten, behalve je bent vegetarisch -
[quote=”haveloos” post=33539]Hoi Barbera,
FransWelkom bij de club Barbera.
De aanmelding van het Weserberglandtreffen is afgesloten, behalve je bent vegetarisch :lol:[/quote]Mooi welkom Ekko.
als Barbera toch wil komen sta ik wel een stukje vlees af.
-
Sorry, duitse humeur;) Er is zeker nog genoeg vlees en ook kans op zaterdag even de winkel integaan. Beter Philip:)
Ja Ekko veeeeeel beter zo :silly: r
-
gezellig. welkom bij de club.
wel bijzonder. je bent op de sleuteldag geweest. en toch word je evengoed nog lid :laugh: -
Hee Barbara! welkom bij de club! Onze noppensporen hebben elkaar laatst in Landgraaf ook al gekruist…. Tot de volgende rit!
-
Ritje Duitsland is helemaal geen slecht plan. Ik ga morgen kijken of dat nog te realiseren valt. Lijkt me gezellig!
-
Sorry, ga het niet redden. Volgende keer dan maar!
-
Hey, Barbera….
Leuk dat je nu ook DTA-ster bent…. En gezien het grote aantal ‘welkomsreacties’ vinden vele heren dat mét mij….
Voor wat betreft het komend weekeind… Ik ga zaterdagmiddag (met de auto… :whistle: ) vanuit Ede naar Ekko. Voor PS-Speier, de BBQ en de sterke verhalen bij t kamp vuur en de drankjes…
Je bent meer dan welkom om in de auto mee te gaan, als dat nog wél past in je agenda…
-
Hey, Barbera….
Leuk dat je nu ook DTA-ster bent…. En gezien het grote aantal ‘welkomsreacties’ vinden vele heren dat mét mij….
Voor wat betreft het komend weekeind… Ik ga zaterdagmiddag (met de auto… :whistle: ) vanuit Ede naar Ekko. Voor PS-Speier, de BBQ en de sterke verhalen bij t kamp vuur en de drankjes…
Je bent meer dan welkom om in de auto mee te gaan, als dat nog wél past in je agenda…
Hai Jasper,
Heel tof aanbod van je, leuk dat jullie gelijk allemaal meedenken.
Maar ik sla even over, volgende keer ben ik van de partij!
Jullie veel plezier, maak er een mooi feestje van! -
Hoi Allemaal,
Ik ben Mark Haasjes en trotse eigenaar van een 2 “oude” Tenere’s, een XT600Z 1vj en 34L. Met 2 van zulke mooie motoren moet je wel lid worden van de DTA.
Samen met 3 andere vrienden uit Apeldoorn hebben we soort Oer Tenere clubje (samen hebben we er 5). De anderen zullen zich waarschijnlijk binnenkort ook voorstellen in dit Forum
Ik hoop dat hier nog meer enthousiastelingen zitten.
groeten,
Mark
Het onderwerp ‘Even voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.