• 3 september 2020 om 15:23

    Ik lees veel verschillende reviews over het internetbedrijf MOTEA.

    Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf?

     

    Ik wil er een set valbeugels bestellen voor mn tenere 700 maar twijfel of ik het bij dit bedrijf moet doen.

     

    Ik ben erg benieuwd of iemand dit bedrijf kent of iemand weet of je deze spullen ook fysiek ergens kunt zien.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 3 september 2020 om 19:09

    Hoi Maurice.

    Ik heb bij Motea verstelbare hendels besteld voor mijn Ténéré 700. Zijn mooi gemaakt, levering was snel en zonder problemen. Het enige euvel (voor mij) was dat ze aangaven op de website dat je met Ideal kon betalen, dat was echter niet waar. Ik heb een PayPal account aan moeten maken (One small step for men, one giant leap for mankind). Voor de rest geen problemen.

    Hun produkten zijn nergens te zien in Nederland, ik weet niet eens of ze een fysieke winkel hebben in Duitsland.

    Over de kwaliteit van de valbeugels durf ik geen zinnig woord te zeggen. Ze zijn niet overdreven duur, maar ik vind ze ook niet supergoedkoop (ondanks de aanbieding, maar ze hebben permanent dezelfde aanbieding). Voor vergelijkbaar geld kun je bijvoorbeeld ook kijken naar de valbeugels van  SW Motech of van Outback Motortek. Van dat laatst merk heb ik de onderbeugels op mijn motor zitten, Bartang in Harskamp levert deze beugels en die kun je daar bekijken, waarschijnlijk ook de bovenbeugels. Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar de wat bekendere merken, daar zijn ook meer reviews van te vinden (bijvoorbeeld hier: https://www.tenere700.net/)

    Succes met je zoektocht.

    Léon (Römers).

  • 3 september 2020 om 21:21

    Hoi Maurice,

    Ik heb daar bagtechs zadeltassen gekocht.  Prima tassen voor die prijs en correcte levering.  Er zat wel een levertijd op van circa 30 dagen maar dat werd netjes aangegeven op de website.

  • 4 september 2020 om 11:56

    Dank jullie voor de input!?

    Fijn dat er ook goede reviews zijn en ik ga zo kijken naar je beugels Leon.