• 10 december 2018 om 21:53

    Helaas heb ik begin november mijn Super Teneré op een betonnen wegversmalling kapotgereden. Er zat een scheur en een deuk in het motorblok, hetgeen in de meerderheid van de gevallen een drastische afname van de economische waarde tot gevolg heeft. Zo ook in mijn geval.
    Gelukkig heb ik het er zonder letsel, maar met kleerscheuren afgebracht.

    Voordeel nu is dat ik nu een Teneré met slechts 450km op de teller heb staan ?
    ‘Kan dus weer een tijdje vooruit ?.

    Groet

    Dennis Wielheesen

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 10 december 2018 om 23:25

    Lucky you.

    Mooi ding. Maar deze kan ook niet tegen versmallingen dus….

  • 10 december 2018 om 23:59

    Allereerst mooi dat alleen je kleding gescheurd is en dus jijzelf dat ongeval goed doorstaan hebt!

    Tja, vloeibaar metaal werkt meestal niet bij een dergelijke schade en een ander blokje ligt ook niet voor het oprapen. Maar misschien heb je geluk en kan je met zelf sleutelen nog goed en redelijk goedkoop repareren.

    Misschien moet je nog ff overleggen met Rijkswaterstaat want als ze de wegversmalling niet met beton maar gewoon met rul zand gemaakt hadden was er geen probleem geweest !

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 4 maanden geleden door haveloos.
    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 4 maanden geleden door haveloos.
  • 11 december 2018 om 18:20

    Tegen de tijd dat de T7 leverbaar is, mijn xt660z tegen een betonnen rand aanrijden ?

  • 12 december 2018 om 16:30

    Tegen de tijd dat de T7 leverbaar is, mijn xt660z tegen een betonnen rand aanrijden

    Gewoon een nachtje in Amsterdam laten staan, stuk minder risico voor je gezondheid.