• 30 september 2024 om 07:03

Ik heb afgelopen zomer m’n Super Tenere’s verkocht, ik kon ze door verhuizing niet aanhouden, na 19 jaar vele avonturen, tranen, solo ritten en hele mooie momenten, misschien wel de mooiste, van m’n leven heb ik op deze motoren ervaren, en ook met de club, en geinspireerd door vele club leden uit het heden en verleden, ik heb nu een nieuwe motor besteld die ik deze week ga halen, maar zonder Tenere is het leven niet hetzelfde en zou het afraden.

• 30 september 2024 om 22:52

Hi Iggy; jammer dat je de supers hebt weg gedaan. Die ene was echt een Light versie.

Ik ben benieuwd waar je heen verhuisd en of we je op je nieuwe (T7?) zullen zien

Groet

• 1 oktober 2024 om 05:01

Hoi Jos,

Ik ben naar Thailand verhuist, een motor invoeren is niet mogelijk, anders had dat een oplossing geweest, er is een nieuwe crf 300 rally voor in de plaats gekomen, althans ik ga ‘m deze week bij de dealer ophalen, een T7 had logisch geweest, maar die zijn nogal aan de prijs hier (Japan import), maar ik vlak ‘m niet uit, groetjes Iggy.

• 1 oktober 2024 om 18:25

Jij hebt zelfs lol op een scootertje Iggy, dus het komt vast wel goed.

• 8 oktober 2024 om 09:19

Hoi Vincent ja absoluut, helaas is m’n nieuwe 300 Rally binnen, maar ik overweeg het om er nog een gebruikte scooter bij aan te schaffen voor het echte “meer is minder” principe, heerlijk raggen met zo’n oud barrel, ik ben toch wel lichtelijk aangstoken door de jongens van MF👍👍