• 6 september 2022 om 12:13

    Hoi Frank. Mezelf net aangemeld voor het treffen, wil vrijdag graag een plekje bij Ria en zaterdag aanschuiven bij de BBQ. Ik mag van de dokter onbeperkt BBQ-en, dus voor mij geen dieet-wensen. Tot volgende week, Léon R.

    Je staat op de lijst Leon.

  • 6 september 2022 om 12:15

    Zet mij ook maar op de lijst bij Ria, voor vrijdag en de BBQ voor zaterdag. En dat zonder enige culinaire beperking. tot vrijdag, Jeroen

    Je staat op lijst Jeroen.

  • 7 september 2022 om 21:50

    Hierbij voor de noppige Tenerist, de GPX tracks voor de all/off-road route voor zaterdag!

    De route is totaal 200 km en bestaat uit twee delen van ca. 100 km. Aan het einde van deel 1 kan er geluncht worden bij een gezellig eetcafe. Vanaf de lunch kan je deel 2 uitrijden waarbij je meer onverhard kan rijden dan deel 1. Ook is er een kortere route van 30km route terug naar de camping.

    hieronder down te loaden….

    Of doe mij een berichtje, dan stuur ik ‘m toe.

    Tot dan!

    Dennis

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door DenneD.
  • 7 september 2022 om 21:55

    ……. bestand upload link lijkt niet te werken. Stuur me gerust een appje als je de tracks wilt ontvangen.

    Dennis

  • 8 september 2022 om 10:46

    Hierbij voor de noppige Tenerist, de GPX tracks voor de all/off-road route voor zaterdag! De route is totaal 200 km en bestaat uit twee delen van ca. 100 km. Aan het einde van deel 1 kan er geluncht worden bij een gezellig eetcafe. Vanaf de lunch kan je deel 2 uitrijden waarbij je meer onverhard kan rijden dan deel 1. Ook is er een kortere route van 30km route terug naar de camping. hieronder down te loaden…. Of doe mij een berichtje, dan stuur ik ‘m toe. Tot dan! Dennis

    Dat heb je snel gedaan, bedankt!

  • 9 september 2022 om 08:40

    Frank, ik kan helaas niet, ben nog op vakantie, , volgende keer probeer ik er weer bij te zijn

  • 11 september 2022 om 14:14

    Mensen het was weer prima georganiseerd en erg gezellig, top georganiseerd.

  • 11 september 2022 om 15:01

    Ja, het was weer erg gezellig, leuke compensatie voor de coronatijd! Weer goed verzorgd, dank aan de organisatie. En natuurlijk ook alle deelnemers bedankt.

    frans

  • 11 september 2022 om 19:34

    Het was echt een leuk weekend en het weer zat ook nog eens mee.

    De organisatie had alles weer goed geregeld.  Bedankt mensen!

  • 11 september 2022 om 22:14

    ?weekend; dank aan de organisatie. Ik heb vijf van mijn foto’s in het album Treffen 2022 gezet.

    De rest is evt. te bewonderen in mijn privé album (jaja, Frank ?) te bewonderen: https://myalbum.com/album/kjSEnL3kAHKzvS

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door XTZ690 Arjen. Reden: correctie link fotoalbum
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door XTZ690 Arjen.

    'glimmende kant boven!'

  • 13 september 2022 om 14:56

    Zo, na een uur op de wc gezeten te hebben om afstand te doen van de schranspartij op vrijdag bij Ria’s, het ontbijt/de koffie met koek/kibbeling/bbq op zaterdag én het ontbijt/het ijs op zondag, voel ik me ineens weer een stuk beter… klaar voor het volgende evenement!

    Het was een leuk weekend en heb weer lekker kunnen lachen met/om/dankzij iedereen.

    JanTTrap & DenneD bedank voor de ritten, allemaal bedankt voor de gezelligheid!

    Paar foto’s in het album.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door Frank.
  • 13 september 2022 om 20:55

    Ik heb genoten van mijn eerste DTA treffen. Vooral van de compleet ongedwongen, relaxte sfeer, wat je ook rijdt of doet. Dat is het koesteren waard. Echt top! Dank, organisatie en deelnemers.

     

  • 15 september 2022 om 10:07

    Frank, ik kan helaas niet, ben nog op vakantie, , volgende keer probeer ik er weer bij te zijn

    Hey Fred,

    Nieuw jaar nieuwe kans

  • 17 september 2022 om 10:22

    Het was een fijn weerzien op een puik georganiseerd treffen. Dank voor de enorme hoeveelheid lol, eten en bier!