• 28 augustus 2022 om 17:51

    Hoi Frank,
    Ik eet vrijdag mee bij Ria’s en zaterdag bij de BBQ, met vlees (alleen geen varken) en bier.

    Ben overigens aan het herstellen van een gebroken voet (april) en nek (juni). Zaterdag op het treffen hoop ik weer voor het eerst sinds lange tijd weer een ritje te doen met de Husaberg. Zin in!
    Groetjes Marlene

  • 28 augustus 2022 om 21:01

    Hoi Frank, Vrijdag ga ik graag mee naar Ria en zaterdagavond vlees op BBQ en 0.0 Bier aub. Groet,

    Staat genoteerd Edwin. (moeten even kijken hoe we de alcohol uit het tapbier kunnen filteren..;)

    Hahaha

  • 29 augustus 2022 om 05:04

    Hoi Frank,

    Doe mij ook maar een plekje bij Ria en zaterdag de bbq.

    Na de bbq ga ik richting huis.

    Is er weer een on en offroad rit?

    Weet nog net welke motor ik meeneem.

    Gr Raymond

  • 29 augustus 2022 om 10:53

    Hoi Frank, Ik eet vrijdag mee bij Ria’s en zaterdag bij de BBQ, met vlees (alleen geen varken) en bier. Ben overigens aan het herstellen van een gebroken voet (april) en nek (juni). Zaterdag op het treffen hoop ik weer voor het eerst sinds lange tijd weer een ritje te doen met de Husaberg. Zin in! Groetjes Marlene

    Staat genoteerd Marlene.

    Zeg.. een gebroken voet oke, maar je nek!? Bah, hou es ff op joh!
    Snap dat je niet kunt wachten om er weer lekker op de motor vandoor te gaan, maar maak het niet te gek hè.. we zijn ook al blij als je gewoon aanwezig bent hoor!

  • 29 augustus 2022 om 11:02

    Hoi Frank, Doe mij ook maar een plekje bij Ria en zaterdag de bbq. Na de bbq ga ik richting huis. Is er weer een on en offroad rit? Weet nog net welke motor ik meeneem. Gr Raymond

    Staat genoteerd Raymond.

    JanTT heeft weer 2 mooie ritten gemaakt, het stukje op de camping telt sowieso mee als off-road

  • 30 augustus 2022 om 21:32

    Hoi Frank.

    Mezelf net aangemeld voor het treffen, wil vrijdag graag een plekje bij Ria en zaterdag aanschuiven bij de BBQ. Ik mag van de dokter onbeperkt BBQ-en, dus voor mij geen dieet-wensen.

    Tot volgende week,

    Léon R.

  • 2 september 2022 om 11:52

    Zaterdagroute:

    De zaterdagroute is 223 km lang en gaat door de mooiste stuurweggetjes van Overijssel met ook nog een stukje Drenthe en dijkjes van de Noord Oost polder.
    Stuur mij maar een bericht als je deze vooraf op de mail wilt ontvangen.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 2 september 2022 om 12:00

    Zondagroute

    Wil je op zondagmorgen nog niet je natte tent inpakken maar eerst en stukje rijden, dan is er een mooie zondagroute van 83 km. Deze route gaat door het mooie Twenthe over kleine stuurwegen.
    Stuur mij maar een bericht als je deze vooraf op de mail wilt ontvangen.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 2 september 2022 om 16:53

    Zet mij ook maar op de lijst bij Ria, voor vrijdag en de BBQ voor zaterdag. En dat zonder enige culinaire beperking.
    tot vrijdag, Jeroen

  • 6 september 2022 om 00:14

    ik doe ook mee bij ria

  • 6 september 2022 om 09:34

    Ik doe het hele weekend mee aan alles, zonder beperking en uitzondering ?

    ps  hou laat eten we vrijdag?

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door XTZ690 Arjen.

    'glimmende kant boven!'

  • 6 september 2022 om 11:17

    Vraagje over de routes; Is er ook een variant voor de meer noppige rijder? of te wel, een off/all-road route?

    Indien dit niet geval is kan ik voor de liefhebber(en mijzelf) wel een onverharde route uitzetten op basis van bekende ritten in de buurt. Deze zijn dan niet vooraf geinspecteerd maar dat maakt het avontuur des te groter!

    Als er interesse is hoor ik dat graag.

    Dennis

     

  • 6 september 2022 om 11:41

    Vraagje over de routes; Is er ook een variant voor de meer noppige rijder? of te wel, een off/all-road route? Indien dit niet geval is kan ik voor de liefhebber(en mijzelf) wel een onverharde route uitzetten op basis van bekende ritten in de buurt. Deze zijn dan niet vooraf geinspecteerd maar dat maakt het avontuur des te groter! Als er interesse is hoor ik dat graag. Dennis

    Hoi Dennis, graag!

    Was idd. een misverstand.
    Er zijn nu 2 routes voor op de weg, maar er is (nog) geen off-roadroute.
    We zijn er mee bezig, maar fijn dat jij dit nu gaat doen!

  • 6 september 2022 om 11:55

    ik doe ook mee bij ria

    Daar was ik al vanuit gegaan

  • 6 september 2022 om 12:08

    Ik doe het hele weekend mee aan alles, zonder beperking en uitzondering ? ps hou laat eten we vrijdag?

    Daar had ik al op gegokt, heb gereserveerd om 18:30uur.

    Je doet mee aan alles, zonder beperking en uitzondering….. O o, ik weet niet of dat een slimme uitspraak is voor iemand die voor de eerste x op het treffen komt…succes!
    Tip: Hou de maandag ook maar vast vrij….

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door Frank.