• 25 augustus 2022 om 10:29

    Hallo Frank, Ik doe alleen deze optie: – zaterdagavond mee-eten van de bbq + salades (wel vlees) ** dank, Norbert

    Staat genoteerd Norbert.

  • 25 augustus 2022 om 10:39

    Hoi Frank, Ik eet mee bij Ria en de BBQ op zaterdag met vlees & bier. Groet,

    Staat genoteerd Dennis.

  • 25 augustus 2022 om 11:01

    Ik zal van het weekend even proefrijden met de brommer…. Wordt vervolgd.

    Mooi, kun je onderweg gelijk even nadenken of je ons gaat verblijden met je aanwezigheid op het treffen…

  • 25 augustus 2022 om 12:30

    Ben er vanaf vrijdag en eet mee bij Ria en de BBQ op zaterdag.

  • 25 augustus 2022 om 13:33

    Hoi Frank,

    Ik wil graag het hele weekend meemaken.

    Vrijdag avondeten bij Ria en zaterdag BBQ met vlees en bier.

    Groetjes, Daniel

     

  • 25 augustus 2022 om 14:33

    Ben er vanaf vrijdag en eet mee bij Ria en de BBQ op zaterdag.

    Staat genoteerd Jan.

     

  • 25 augustus 2022 om 14:49

    Hoi Frank, Ik wil graag het hele weekend meemaken. Vrijdag avondeten bij Ria en zaterdag BBQ met vlees en bier. Groetjes, Daniel

    Staat genoteerd Daniel.

  • 25 augustus 2022 om 15:58

    Hallo Frank, ik eet graag mee bij Ria’s en de Bbq met vlees.
    Groet, Baptiste

     

  • 25 augustus 2022 om 16:51

    Hallo Frank, ik eet graag mee bij Ria’s en de Bbq met vlees. Groet, Baptiste

    Staat genoteerd Baptiste.

  • 26 augustus 2022 om 20:34

    In m’n werkweekend kan ik er net even tussenuit piepen om de barbecue mee te maken. Om te slapen zoek ik wel even een zwervers-hoekje…

  • 26 augustus 2022 om 21:13

    Hoi Frank,

    Vrijdag ga ik graag mee naar Ria en zaterdagavond vlees op BBQ en 0.0 Bier aub.

    Groet,

     

     

     

  • 27 augustus 2022 om 10:52

    In m’n werkweekend kan ik er net even tussenuit piepen om de barbecue mee te maken. Om te slapen zoek ik wel even een zwervers-hoekje…

    Staat genoteerd Ferry.
    (Heb een bank voor je gereserveerd.. staat -met een beetje mazzel- zelfs binnen!

  • 27 augustus 2022 om 11:21

    Hoi Frank, Vrijdag ga ik graag mee naar Ria en zaterdagavond vlees op BBQ en 0.0 Bier aub. Groet,

    Staat genoteerd Edwin.
    (moeten even kijken hoe we de alcohol uit het tapbier kunnen filteren..;)

  • 27 augustus 2022 om 12:06

    Ik zal van het weekend even proefrijden met de brommer…. Wordt vervolgd.

    Mooi, kun je onderweg gelijk even nadenken of je ons gaat verblijden met je aanwezigheid op het treffen…

    Plan C……

    Ik kom sowieso zaterdag voor de BBQ (dan maar met de auto) en blijf snurken, want ik wil er wel graag een biertje bij.

    Mocht ik de motor de komende week toch nog op orde krijgen, dan laat ik dat weten en kom ik vrijdag.

  • 28 augustus 2022 om 15:46

    Met quote reageren schijnt uit te staan op zondag, dus ‘staat genoteerd Barbera’.