• 17 september 2020 om 17:45

    Voor de DTAers uit Holland die de onroad route rijden als je door Duitsland gaat moet je je laten testen en 14dagen in je tentje blijven. Daarna mag je weer verder.

  • 17 september 2020 om 20:00

    @TTRAP: routes goed ontvangen, dank je wel.

    Tot vrijdag.

    Léon.

  • 17 september 2020 om 21:03

    ik ga ook weer eens  mee met de offroad rit.

    maar ga meteen daarna weer naar huus.

    helaas dus geen barbecue voor mij dit jaar.

    ik ben er morgen wel lekker op tijd.

  • 18 september 2020 om 07:38

    Dit jaar ben ik er ook weer eens bij… Helaas niet het hele weekend, maar alleen de zaterdag… Zal zaterdag op tijd voor de koffie(8u? ) aanwezig zijn, en plan na de bbq weer richting huis te sceur’n…

    Zaterdag wil ik de onroad route meerijden. Zou deze ook graag nog ontvangen…

    Tot morgen!

    Shut up and ride!

  • 18 september 2020 om 12:45

    Het wordt weer een ouderwets gezellig DTA treffen met een grote opkomst. Ik ga zo lekker binnendoor naar mander zondag moet ik helaas werken en ga dan zaterdag avond naar huis.

    P.s. Ik heb een nieuwe zelf opblazend matras dus hou er rekening mee dat de DTA mag ik hem ff lenen luchtpomp thuis blijft.

     

  • 18 september 2020 om 17:55

    Ik ben niet op tijd voor het eten vanavond.

     

    C jullie vanavond!

  • 18 september 2020 om 18:16

    Het wordt weer een ouderwets gezellig DTA treffen met een grote opkomst. Ik ga zo lekker binnendoor naar mander zondag moet ik helaas werken en ga dan zaterdag avond naar huis. P.s. Ik heb een nieuwe zelf opblazend matras dus hou er rekening mee dat de DTA mag ik hem ff lenen luchtpomp thuis blijft.

    Ps; Hahaha!

  • 21 september 2020 om 04:37

    Met pijn in mijn hart heb ik mij moeten afmelden voor het DTA treffen, ik ben nog in verweggiestan, maar wens iedereen heel veel plezier!!

    Jammer Iggy! Ik zal zorgen dat de old skool Tenere toch nog vertegenwoordigd is op het treffen.

    Ja jammer he Barbera, zonde er niet bij te kunnen zijn, ben blij dat jij de functie ambasadrise “old scool Tenere” vertegenwoordigt en bekleed,

    mijn Tenere staat startklaar op nl bodem, dus komt wel  weer, high 5!

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door iggyxp.
  • 21 september 2020 om 12:10

    Was weer een leuk en gezellig weekend.
    Lekker gegeten en natuurlijk weer veel gelachen.
    Via Duitsland terug gereden en voor donker weer thuis.

    Bedankt voor de gezelligheid.

     

  • 28 september 2020 om 08:44

    Ja klopt…! Ik was de hele week nog onder de indruk en ben nu pas in staat mijn lof te uiten voor de organisatoren. Frank, Jan, Dennis, Marlene, Frans en Mike: bedankt voor het vlekkeloze maar vooral vrolijke geheel!

  • 29 september 2020 om 15:30

    Haha…dank u dank u!
    Zonder jullie leuke reacties was het nooit gelukt!

  • 11 november 2020 om 19:15

    Die zaklamp, die ik op het treffen won, is een goed ding.

    Net uit de wasmachine getrokken en hij doet het nog. Alleen de schakelaar reagert niet meer direct. Pas na een paar seconden???

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door ekko.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 19 november 2020 om 10:27

    Die zaklamp, die ik op het treffen won, is een goed ding. Net uit de wasmachine getrokken en hij doet het nog. Alleen de schakelaar reagert niet meer direct. Pas na een paar seconden???

     

    Hahaha..

  • 20 november 2020 om 20:51

    Ekko, die zaklamp is net als de Ténéré: doet ‘t altijd!