• 14 september 2020 om 14:33

    @TTRAP Hoi Jan. Je schrijft dat je routes hebt. Wil je die ook delen? Ik heb je een persoonlijk bericht en een mailtje gestuurd, tot nu toe nog zonder reactie. Vandaar maar op deze manier. Ik hoor graag van je, alvast dank voor de moeite. Groet, Léon Römers.

     

    Dan sluit ik me daar ook bij voor de onroad route

  • 15 september 2020 om 19:55

    Jos… Ik weet niet wat je/zijn budget voor een XTZ660 3YF is, maar is de XTZ  uit de nalatenschap van Sander dan niets voor je (neefje)?

    Met jouw vrije tijd en ervaring is t ding zó weer opgebouwd en rijdend….

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door jasper tornij.
  • 16 september 2020 om 04:40

    Met pijn in mijn hart heb ik mij moeten afmelden voor het DTA treffen, ik ben nog in verweggiestan, maar wens iedereen heel veel plezier!!

  • 16 september 2020 om 11:39

    TTRap: voor mij ook de route graag. Als het niet lukt ook goed, heeft iemand anders nog een leuke verharde route voor de zaterdag? Zo nodig heb ik nog de route van vorig jaar, rijden we die andersom…

  • 16 september 2020 om 12:40

    @Ferry:

    Dit was ook mijn verzoek, tot nu toe zonder resultaat. Ik heb zelf maar wat routes in de omgeving gezocht en in de navigatie geladen. Heb niet zoveel trek om op het treffen nog van alles te moeten zoeken en te laden (heb ook geen laptop bij me).

    Tot vrijdag,

    Léon.

  • 16 september 2020 om 18:58

    Mededeling over het eten op de vrijdag:

    Normaal gaan we bij Ria’s Eetcafé eten, maar vanwege grote drukte en daarnaast de coronamaatregelen is dat nu helaas niet mogelijk. Wel kan er afgehaald worden. We hebben het volgende met Ria afgesproken:

    Om 19:00 uur geven we de gezamenlijke bestelling door. De keuze is beperkt tot drie nader te bepalen menu’s.

    Om 20:00 uur zal het eten door iemand met de auto afgehaald worden, waarna we samen gaan eten op de camping.

    Er zal een lijst worden opgesteld waarop je tot uiterlijk 19:00 uur je menukeuze kunt aangeven. Neem voldoende contant geld mee om af te rekenen. Mocht je naar verwachting later dan 19:00 uur arriveren en je wilt mee eten, neem dan even contact op met één van de bestuursleden, dan kunnen we alvast voor je bestellen. Het is niet handig als je zelf bij Ria’s gaat bestellen, want dan wordt de wachttijd voor iedereen nog veel langer.

    We gaan er een gezellig weekend van maken!

  • 16 september 2020 om 19:48

    Met pijn in mijn hart heb ik mij moeten afmelden voor het DTA treffen, ik ben nog in verweggiestan, maar wens iedereen heel veel plezier!!

    Jammer Iggy!

    Ik zal zorgen dat de old skool Tenere toch nog vertegenwoordigd is op het treffen.

  • 16 september 2020 om 22:09

    Hallo,

    Ik kom ook gezellig langs. Waarschijnlijk tegen 19.00 pas op de camping, dus als het menu bekend is…voor mij saté

    Kan ik de asfaltroute ergens downloaden?

    Tot vrijdag!

    Sander

     

     

  • 16 september 2020 om 22:47

    De onroad routes zijn per email verzonden naar degenen die mij hiervoor een bericht hebben gestuurd.

  • 16 september 2020 om 22:51

    @TTRAP

    Zou je mij de route ook willen sturen?

  • 17 september 2020 om 09:58

    Uuh, moet ik de zand en gravelroute alleen rijden. Niet gezellig.

     

    Denk dat ik het eeten kan afhaalen en red het hoopelijk voor 19:00. Tot kijk.

  • 17 september 2020 om 11:42

    Ekko,

    ik rijd gezellig met jou mee…

  • 17 september 2020 om 14:35

    @Ekko.

    Ik en Ronald rijden ook de off road route.

    Niet op top speed.

    Mn motor heeft nog 0km op de teller.

    Hopelijk zijn er nog meer off roaders.

     

    C ya!

  • 17 september 2020 om 15:20

    tuurlijk zijn er meer off roaders, ik zeker en misschien mijn zoon ook, tot morgen

     

  • 17 september 2020 om 16:26

    Ha, gelukkig toch nog gezellig rijden. Top Speed is nooit goed?