• 29 augustus 2020 om 15:54

    Het jaarlijkse DTA Treffen staat weer voor de deur: 18 – 20 september 2020.
    Nadere informatie en Inschrijven zie de AGENDA.
    LET OP door omstandigheden is het Treffen dit jaar op het 3e weekeinde in september!

    COVID-19:
    Als organisatie houden we ons aan de actuele richtlijnen en maatregelen van Overheid en RIVM.
    De camping Erve Snieder is daaraan aangepast. We rekenen erop dat ook de deelnemers zich eraan houden.

  • 31 augustus 2020 om 21:06

    Roadritten:
    Voor de roadridders heb ik voor zaterdag een rit door Twente, Duitsland en de Achterhoek  van 218 km en voor de liefhebbers op zondag een korte rit door Twente en Duitsland van 80 km. Deze zijn als track (voorkeur) en als route (gpx) beschikbaar. Stuur mij maar een bericht, dan mail ik je de routes.
    Groeten, Jan Jousma

  • 1 september 2020 om 12:20

    Kijk allemaal nog even of je foto’s en filmpjes hebt, kunnen we die op de achtergrond tonen. Grazie.

  • 2 september 2020 om 16:27

    Ook belangrijk!

    Ben jij er het weekend bij, maar eet je GEEN vlees? geef het dan even aan en stuur me een pb-tje.
    Je kunt het tot uiterlijk 14 september 14:00 uur doorgeven.

     

  • 6 september 2020 om 22:58

    Er hebben zich ook een aantal nieuwere leden opgegeven zag ik, daardoor dacht ik eraan dat we nog geen indicatie van de kosten hebben gegeven.

    KOSTEN DTA Treffen:
    De Vereniging levert een belangrijke financiële bijdrage aan het Treffen.
    Deelnemers dragen bij aan de kampeerkosten, incl. ontbijt en de BBQ. Dat is ongeveer € 40,- pp pw.
    Daarnaast is voor eigen rekening het eten op vrijdagavond, de lunches en de drank. Koffie en thee is gratis.

  • 8 september 2020 om 21:25

    Is de off road route ookmet een navigatie(spoor) te rijden?

  • 8 september 2020 om 21:58

    Er hebben zich ook een aantal nieuwere leden opgegeven zag ik, daardoor dacht ik eraan dat we nog geen indicatie van de kosten hebben gegeven. KOSTEN DTA Treffen: De Vereniging levert een belangrijke financiële bijdrage aan het Treffen. Deelnemers dragen bij aan de kampeerkosten, incl. ontbijt en de BBQ. Dat is ongeveer € 40,- pp pw. Daarnaast is voor eigen rekening het eten op vrijdagavond, de lunches en de drank. Koffie en thee is gratis.

    Bedankt voor de Info.

  • 9 september 2020 om 14:58

    Off Roadrit ZATERDAG:

    Voor wie wil is er een off-roadroute (GPX bestand) beschikbaar. Deze is echter NIET gecontroleerd dus zorg voor een goede kaart zodat je in een voorkomend geval een alternatief kunt vinden. De kans is namelijk groot dat enkele wegen zijn afgesloten of zelfs niet meer bestaan.

    De route gaat over zoveel mogelijk onverharde paden en is 166 kilometer lang. Het is dezelfde route als vorig jaar.

    Wie de route wil hebben stuurt mij even een bericht, een mail, fax of briefkaart. Bellen mag ook…

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 september 2020 om 16:28

    Mooi die paarse handkappen

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 september 2020 om 19:20

    Mooi man, heb je je ouwe fiets terug?

  • 10 september 2020 om 09:08

    Echt wel. Na 7 jaar.

  • 11 september 2020 om 11:13

    en… wat weegt ie?

     

  • 11 september 2020 om 11:54

    Ik moet ff de tank leegrijden en dan gaat-ie op de weegschaal.

  • 11 september 2020 om 14:00

    Mooi Fred; oude liefde weer terug. Ik zoek ook nog een xtz 660 3YF voor mijn neefje. Als je nog iets weet?

  • 12 september 2020 om 20:37

    @TTRAP

    Hoi Jan.

    Je schrijft dat je routes hebt. Wil je die ook delen? Ik heb je een persoonlijk bericht en een mailtje gestuurd, tot nu toe nog zonder reactie. Vandaar maar op deze manier.

    Ik hoor graag van je, alvast dank voor de moeite.

    Groet,

    Léon Römers.