• 6 september 2018 om 17:58

    Ik ben het komend weekend van de partij op het Treffen! Alleen kom ik pas op zaterdag aan het eind van de middag.  Te laat voor de off-road tocht maar ruim op tijd voor de BBQ en de lezing over de reis naar Mongolie van Jos en Jos. Ik wil volgend jaar dezelfde route rijden maar dan in maximaal 3 weken…………….

  • 6 september 2018 om 23:10

    Ha die Ko; 21 dagen max?

    Kan wel, moet je ruim 1000km per dag. Dat wordt een helse rit?

  • 7 september 2018 om 13:01

    Ik ben er zaterdag avond ook bij voor de BBQ en sterke verhalen en tentje mee.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 7 september 2018 om 16:23

    Helaas kan ik niet komen.

    Ik was klaar met het bepakken van de motor en ik had hem net gestart wil ik opstappen (beetje mogelijk ivm bepakking) trap ik hem per ongeluk in de versnelling.

    Gevolg de motor valt en kom ik met mijn been niet goed terecht en schiet het in mijn kuit en zit ik nu op de bank met veel pijn.

     

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 7 maanden geleden door Philip.
  • 7 september 2018 om 22:59

    Hoi Philip ; dat is niet fijn.

    Heb je geen autovervoer?

    Je kunt met mij meerijden.

  • 8 september 2018 om 09:36

    Hoi Jos

    Bedankt voor het aanbod maar lopen gaat niet eens zonder pijn scheuten. Dus ik doe het ff rustig aan.

  • 8 september 2018 om 14:47

    Beterschap!

     

  • 9 september 2018 om 15:13

    Zo Phillip, voor de volgende keer opstapoefeningen doen, voor dat je vertrekt ? Gute Besserung.

    Bedankt aan iedereen en speciaal de organsatooren en verhaalvertellers, was erg leuk.

    Ik ben net nog lekker door het fantastische roergebiet getourt. Hartstikke mooi daar, links en rechts van de autobahn. Nu al thuis.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 7 maanden geleden door ekko.
  • 9 september 2018 om 18:56

    Was weer mooi zoals altijd organisatoren en vertellers bedankt voor een geweldig treffen, ik heb genoten. Volgende keer ga ik meer offroad, dat bevalt toch veel beter dan asfalt.

  • 9 september 2018 om 19:06

    Erg gezellig, bedankt voor de organisatie, zat goed inelkaar.

    Mooi avond vullend programma, na verhaal van Jos en Jos zijn de Stan landen weer stukje hoger op prio lijstje gekomen.

  • 10 september 2018 om 23:35

    Het was leuk en gezellig,

    Organisatie bedankt! Het was prima voormekaar

  • 12 september 2018 om 09:41

    Heb weer geweldig genoten. Organisatie bedankt en Ton en Lisette voor de gezonde inbreng bij de bbq.

  • 12 september 2018 om 11:02

    Gezellig treffen met een flinke bbq en een prachtige presentatie van Jos en Jos! Wat een moordend reistempo van bijna 500 km per dag. Je kont moet net zo rood zijn als die als die van een Baviaan in paringstijd! Aansluitend ben ik nog even gaan toeren in Luxemburg. Kon daar op de camping mijn bier niet betalen met DTA consumptiebonnen! Hoezo 1 Europa……………

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 7 maanden geleden door Ko van O..
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 16 september 2018 om 12:05

    Beste Aukeboss,

    Vorige week genoten van de allroad route die je uitgezet had,

    zozeer zelfs dat ik hem nog wel een keer zou willen rijden te meer omdat we hem niet helemaal uitgereden hebben.

    Aangezien ik de route nog niet in mijn bezit heb zou ik je willen vragen om mij de gps track op te sturen.

    Voor de duidelijkheid het is alleen voor eigengebruik.

    Bij voorbaat dank, Groetjes Piet Kort