• 16 mei 2019 om 22:23

    Leuk,

    @Jasper, ik zorg voor elektrische slagmoersleutel en eventueel één op lucht, dan moet het goed komen. Eerst onderste moer losdraaien voordat je de veer demonteert!

    Tot nu toe lees ik niks over laswerkzaamheden, dan laat ik bij voorkeur mijn las gereedschap in Jaarsveld. Beetje veel gedoel, om dit te verhuizen voor 1 dag.

    Als mensen met een auto / aanhanger komen, en beschikking hebben over een cross bokje/liftje dan deze graag mee nemen.

     

  • 17 mei 2019 om 18:17

    Heb helaas geen bok of liftje voor je. Jasper misschien?

  • 18 mei 2019 om 16:16

    Jonathan en familie het was weer een super topdag, koffie met de befaamde notencake, een overweldigende lunch op een top locatie wat kan je nog meer wensen. Heel erg bedankt weer.

  • 18 mei 2019 om 19:17

    En nog goed gezelschap en heerlijk weer ook, superdagje!

  • 19 mei 2019 om 12:57

    Wat was t weer als vanouds.  Alles tot in de puntjes geregeld… Perfect weer… mooie, stoere verhalen… Vooral druk sleutelende DAMES. En Auke… ;-).  Catering op vier-sterren-nivo…

    Ik heb enorm genoten van alles. En richt graag een extra woord van dank aan Ferry, die Jelmer op sleeptouw heeft genomen. Dag als vanouds

    In Jelmer hebben er weer een potentieel lidje bij…
    Ok… Dat gaat nog een paar jaartjes duren, maar toch… Mijn 25-jaar DTA shirt ben ik alvast kwijt…

    Is de datum voor 2020 al vastgelegd?

  • 20 mei 2019 om 15:07

    Ook weer genoten, druk daagje zo. Eind van de middag blok nog onder de blauwe Tenere vandaan gehaald. Gereedschap terug verhuisd, savond lampje al vroeg uit.

     

    Als mensen nog foto’s hebben, fotoalbum staat online.

     

    Note: Eventueel via mail of whatsapp mag je ze ook sturen, zet ik ze voor je online.