• 19 februari 2019 om 19:38

    En jawel, er in een datum….18 mei 2019!

    Info & inschrijven via de agenda. Zie HIER

  • 5 maart 2019 om 09:56

    En de lokatie is t oude, vertrouwde notencake-adres?

  • 6 maart 2019 om 07:43

    Jazeker, zal de info snel compleet maken.

    Mooi evenement voor de nieuwe leden om kennis te maken!

  • 7 maart 2019 om 12:04

    mooi…. ga ik alvast op dieet.

    Om plaats te maken voor de home-made soep, broodjes kroket, gezond, koffie……

  • 11 maart 2019 om 10:17

    Tja…. de oude datum was beter geweest voor mij. Nu moet ik helaas verstek laten gaan i.v.m vertrek naar het buitenland. Have fun….. dan heb ik het ook. ?

  • 5 mei 2019 om 13:50

    De sleuteldag / nieuwe leden dag komt weer dichterbij. Mooi moment om kennis te maken, of mooie plannen te smeden voor 2019.

    We hopen natuurlijk weer op een geslaagde dag met goed weer. Zodat we ook heerlijk gebruik kunnen maken van de ruimte om ons huis.Mocht het weer anders zijn als gehoopt kunnen we alsnog binnen met de motoren aan de slag.

    Er is voldoende ruimte binnen voor minimaal 5 motoren, wel wil ik er op wijzen dat ik niet beschik over meer dan 3 sleutels 12-14 dus graag zelf wat handgereedschap meenemen. De bedoeling van de sleuteldag is vooral het elkaar bijbrengen van elkaars kennis. In het hiervoor bestemde topic, kan het misschien handig zijn om van te voren te vermelden wat jullie plannen zijn.

    Mocht je onderdelen hebben liggen waar je mogelijk iemand anders blij mee kan maken, of ben je opzoek naar iets.

    Leuk als jullie alvast plannen kenbaar maken in dit topic, zin in!

  • 5 mei 2019 om 21:52

    Zaterdag 11 mei ga ik de 3AJ van Rainer ophalen in Duitsland. Heb ik eindelijk een Tenere. Yes!!

    Maandag de 13e naar de RDW. Afhankelijk van de snelheid van onze vrienden van de belastingdienst, heb ik misschien op de sleuteldag een Nederlands kenteken, maar ik vrees dat het krap wordt.

    Ik wil de Tenere hoe dan ook meenemen naar de sleuteldag (eventueel dus op de aanhanger) en eens samen met de kenners kijken op welke punten er wat aandacht aan besteed moet worden.

    En ik heb heel veel zin om iedereen weer eens te zien en te spreken, na ruim een jaar afwezigheid van mijn kant.

    Tot binnenkort!!

  • 6 mei 2019 om 16:01

    Jammer, ik moet werken.

    Anders had ik de rest van de motor ook nog kunnen schilderen. ?

  • 6 mei 2019 om 16:46

    Ja zeker jammer. Die is lelijk zeg.

  • 8 mei 2019 om 13:46

    Mogen er ook opstappertjes mee?

    Honda Jazz 50

    Ik heb voor Jelmer een Honda (jep.. ik weet het… Sorry…) Jazz (in europa bekend als de ‘Rebel’ – bromfiets gekocht die serieus aandacht nodig zal hebben.  Om te beginnen moet ie plofjes gaan geven… En een slick achter moet worden vervangen door een band mét profiel… Om maar eens een paar kleine puntjes te noemen.
    Voor de achterband heb ik de bandenomlegtool van Theo Baars kunnen overnemen.

  • 8 mei 2019 om 16:43

    Die is nog veeeel lelijker.

    Achterbandje kopen? Zie onze Marktplaats.

  • 8 mei 2019 om 17:22

    Mogen er ook opstappertjes mee?  Om te beginnen moet ie plofjes gaan geven… .

    Wat een leuk verzoek.

    Geen idee of 2 plofjes gaat lukken maar 1 zeker wel.:-)

     

    Ik voorzie een nieuw clubritueel.

     

     

  • 8 mei 2019 om 23:32

    Goeie Raymond?.

    Traditioneel kun je dat plofje ook een “woef ” noemen.

  • 9 mei 2019 om 10:05

    Mag die laatste foto er af? Ik krijg last van m’n maagzuur….

  • 9 mei 2019 om 10:28

    Ow… en is er een beruchte T-sleutel aanwezig voor de voorvork?
    Daar mogen nieuwe keerrringen in…