• 16 december 2018 om 12:41

    Beste Teneristen,

    2018 was weer een leuk jaar met DTA evenementen. Zo waren daar weer klassiekers als het Weserbergland Treffen, de sleuteldag bij Jonathan, Het Ardennen weekend(maar dan bij de Moezel), Jaarlijks treffen en natuurlijk de VRO Havelte.

    Hiernaast zijn er ook nieuwe evenementen toegevoegd zoals de MX trainings dag, de bouwvakrit en een nieuwe kriskros editie Noord-Holland.

    Traditioneel wordt de evenementen agenda opgetekend tijdens de jaarlijkse ALV waarbij ideeën worden geopperd en vrijwilligers voor organisatie van evenementen worden aangewezen. Ter voorbereiding op de ALV – het eerste DTA evenement van 2019!- zou ik jullie willen vragen alvast na te denken over de agenda voor 2019. Wat moet zeker terugkomen op de agenda? wat zijn leuke nieuwe evenementen?, Wat niet meer? etc.

    Elk idee of voorstel is welkom! kan gewoon hieronder op dit forum of stuur een PB. Ik zal het idee dan meenemen tijdens de ALV op 13 januari as.

    Groet, Dennis

     

     

  • 4 januari 2019 om 14:00

    Beste Teneristen,

    Hier op de afdeling DTA-activiteiten zijn we alweer druk bezig met de agenda van 2019 en om de activiteiten nog beter aan de behoefde te laten voldoen is er een kleine enquête gemaakt. Gewoon even invullen zou ik zeggen, kost je nog geen 3 minuten. je kunt er niets mee winnen, maar degenen die ‘m invullen maken kans op gratis oliebollen op de komende ALV !!….en weer een mooi activiteiten programma in 2019 natuurlijk.

    Linkje naar dit alles:

    https://goo.gl/forms/5f27pSZvMypBjaS82

    Alvast dank!

    Dennis

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 2 maanden geleden door DenneD.
  • 4 januari 2019 om 17:16

    prima initiatief deze enquête.

     

  • 28 januari 2019 om 23:53

    Ik ben natuurlijk veel te laat, maar mocht er binnen de club nog een keer interesse zijn voor een ATB tocht / clinic, ik wil deze met plezier organiseren. Ik heb voldoende fietsen (mocht men er geen hebben) en genoeg routes rondom Eindhoven.

  • 29 januari 2019 om 20:51

    Klinkt goed Gerald!  Ik kom hier via PB op terug.

    Gr,

    Dennis