• 11 juni 2021 om 20:18

     

    GEZOCHT!!!  DTA lid (leden) die het tweede weekend in juli het ‘Ardennen/Eifel Weekend’ willen organiseren.  Uit de wandelgangen heb ik vernomen dat het heeeeel gemakelijk is.  Een paar telefoontjes en Klaar!

    Interesse? Stuur mij even een email voor verdere info of stuur een bericht via de Contact Pagina.

    Dennis

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door DenneD.
  • 11 juni 2021 om 20:59

     

    Tegelijkertijd kan er natuurlijk gewoon ingeschreven worden voor dit mooie evenement via de Agenda of stuur een bericht via de Contact Pagina.

    Dennis

     

  • 21 juni 2021 om 12:51

     

    De organisatie is inmiddels in volle gang gezet door Jacco Bulterman. Houd dit forum in de gaten voor de laatste info en vergeet je niet aan te melden via de agenda.

    Het wordt een mooie zomer…..

    Dennis

  • 22 juni 2021 om 22:55

    De organisatie is inderdaad in volle gang, we gaan weer naar In den Hof in Heerlen, de agenda wordt bijgewerkt voor de bijzonderheden.

    De hoofdactiviteit is een toerrit door de Ardennen op zaterdag. We hebben de hele dag de tijd, dus ik denk aan een lange route (300-350 kilometer) waarbij we Noord-Luxemburg aandoen, al was het maar om goedkoop te tanken.

    Ideeen zijn welkom, bijvoorbeeld een leuke lunchlocatie. Wel graag voor zaterdag 3 juli, dan kan ik de route daarop aanpassen en op dinsdag of woensdag voor het weekend rondsturen.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Jacco.
  • 26 juni 2021 om 12:10

    Ik probeer er ook bij te zijn.

    Haha, als we extra km’s afleggen om bij een goedkope pomp te komen is het voordeel wel een stukje verdampt…
    Misschien is het handig om ook een wat kortere route achter de hand te hebben.
    En 3 juni is natuurlijk 3 juLi.

    Succes!

     

  • 26 juni 2021 om 19:34

    Ja inderdaad, ideeen graag voor 3 juli.

    Ik heb nu een lange route met wat mogelijkheden om in te korten.

    Hopelijk komen er op tijd nog wat meer aanmeldingen, want op woensdag 7 juli  moet ik het aantal deelnemers doorgeven.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Jacco.
  • 4 juli 2021 om 10:11

    De teller staat nu op 4 (3x lid, 1x nieuw lid dat nog niet kan inloggen), dus er kunnen nog wat aanmeldingen bij.

    De finale van het EK voetbal hoef je niet te missen want die is op zondagavond en dan ben je allang weer thuis (1).

    De weersvoorspelling is zomer in de Lage Landen, Ardennen variant, dus een spatje regen is mogelijk.

    (1) De finale van de Copa America is in de nacht van zaterdag op zondag, dus voor de echt fanatieke liefhebbers kan dat wel een probleem zijn.

  • 6 juli 2021 om 19:55

    Ardennen weekend afgelast!

    Helaas heeft mijn oproep voor wat meer deelnemers voor het Ardennen weekend weinig effect gehad, integendeel zelfs, het aantal is gezakt naar 3. Dus hierbij is het weekend afgelast en ik zal In den Hof melden dat we niet als club komen.

    Je kan er natuurlijk gewoon heen als individuele gast. Mike heeft aangegeven evengoed te gaan rijden, zelf moet ik nog even bedenken wat ik ga doen.

  • 7 juli 2021 om 10:41

    Okeeee…. dan gaan we wat anders doen.

    iig. bedankt voor je tijd.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door Frank.