• 7 januari 2021 om 18:56

Dames & Heren Tenerist,

Hopelijk kunnen wij elkaar dit jaar weer wat meer gaan treffen tijdens een DTA evenement of activiteit. Zoals op de website te lezen is, vind de ALV dit jaar plaats in april Dit als de maatregelen het toelaten…

Traditioneel wordt de ALV in januari gehouden en wordt hier, als vast punt van de agenda, de DTA activiteitenkalender opgetekend met voorstellen en/of toegezegd door enthousiaste organisatoren. Soms onder lichte druk, maar niet zelden geheel vrijwillig…

Om de activiteitenkalender 2021 toch alvast in gang te zetten voor als het moment daar is dat we weer kunnen treffen, is er een conceptagenda opgezet op de Agenda pagina van de DTA website.

Een aantal vaste evenementen zijn al ingevuld maar kunnen nog (mede)organisatoren gebruiken. Ideeën en voorstellen zijn van harte welkom via dit draadje of direct naar mij via een digitale weg.

Ik hoop jullie snel weer te zien tijdens een van onze clubactiviteiten!

Gegroet,

Dennis Nederhof

• 14 januari 2021 om 09:33

Goed om te lezen dat er weer plannen zijn. Ik wil me best inzetten voor een roadbookrit bij AK, maar de huidige onzekerheid maakt het lastig iets met hem af te spreken. Als de club weer samenkomsten toestaat wil ik wel iets organiseren. Gegeven de huidige situatie lijkt maart me echter te vroeg.

• 17 januari 2021 om 21:14

Het DTA Treffen hebben we weer in kunnen plannen op het 2e weekeinde in september. We zijn dan weer welkom op de redelijk Corona veilige camping Erve Snieder te Mander. Zie ook in de Agenda!

Wel hoopt het bestuur op nog enkele medeorganisatoren 😎. Ik kijk uit naar de emails/appjes 😉

Frans