• 27 december 2019 om 16:10

Beste Teneristen,

Met de ALV in zicht lijkt het mij een goed idee om ‘ns na te denken over de DTA activiteiten voor 2020. Normaliter wordt er tijdens de ALV een agenda opgeschetst door de aanwezigen. Dit keer zou ik graag alvast een oproep doen om voorstellen en initiatieven in te sturen zodat we tijdens de ALV al het een en ander hebben staan. Dit geeft ook de afwezigen de kans om een leuk DTA activiteit in te brengen.

Dus, zie je graag een activiteit terug op de agenda, of nog beter, wil je zelf een activiteit organiseren, stuur mij dan en bericht (email vind je als je op mijn avatar klikt…) of reageer hieronder.  Dit kan een on/off-road rit zijn in jouw favoriete omgeving, een kampeerweekend, puzzeltochten, rijvaardigheidstraining, reis/GPS/tocht info dag/avond, bezoek aan….fabriek, etc. Enfin, elk voorstel is welkom…

De lijnen gaan nu open!

Groet,

Dennis

• 15 januari 2020 om 20:54

2 jaar geleden op de MX baan in Utrecht met plezier gereden onder begeleiding . Misschien een idee voor Maart 2020.

• 17 januari 2020 om 16:17

Aan beide bovenstaande ideeen doe ik mee… Waar schijf ik me alvast in?

Lekkâh lijkt me ook, als we een kursusje dood-vlees-verbranden gaan volgen om op evenementjes nog kulinèrder  door de bocht te kunnen.
    Er zijn  ook aanbieders die dat kombineren met Lasergame of Paintball. Lijkt me ook leuk.

Kortom:   Voorstel voor een BBQ-Workshop op de DTA-agenda

• Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 13 uur geleden door  jasper tornij.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 13 uur geleden door  jasper tornij.
  • 17 januari 2020 om 17:38

Rollebank om motoren af te stellen lijkt me top

• 17 januari 2020 om 23:05

Trialcursus

Super leuk! Ik stem voor.

• 20 januari 2020 om 10:47

Trial ben ik ook voor..