• 3 maart 2021 om 19:13

    Hallo allemaal, Daniek hier. Teneré Rally is in bestelling( dus officieel nog geen rijder).

    Mijn eerste volledig nieuwe motor, ik heb er maximaal zin in. Ik woon in Breda dus lekker dicht bij veel off-road paden. Ik rijd nu een omgebouwde MTS 1100 met voor- en achterzijde van een f800gs en flinke noppenbanden. Tegenwoordig (sinds 2017) bijna alleen maar off-road trips. Daarvoor ca. 25 jaar on-road. Naast de Duc heb ik nog een caferacer (kawa Z-1000) en een Aprilia, maar die laatste gaat de deur uit. Met de Tenere ga ik eerst nog ff vooral on-road en makkelijke off-road ritjes, en pas later het echte (TET) werk, ik hoop dan ook weer internationaal.

    Ik ben zeker geen pro qua offroad maar ik heb de laatste 3 jaar wel flink geoefend (met vallen en opstaan).

    Tot ziens bij een meeting of tourtrip.

    Daniek

  • 3 maart 2021 om 19:51

    Welkom Daniek.

    Zelf ben ik ook nog maar kort aangesloten bij de DTA en heb nog maar 1 meeting meegemaakt.  Het weekend in Mander eind vorig jaar.

    Ik vond het echter super leuk en de sfeer is echt gemoedelijk.

    Veel plezier met de nieuwe T7 Rally straks en tot ziens.

  • 3 maart 2021 om 20:58

    Welkom Daniek, leuk je hier ook tegen te komen. We kampeerden naast elkaar tijdens de Dirt Ride afgelopen zomer, mooi weekend was dat.

    Wat ga je met de Multi doen? Echt een uniek ding dat, maar wellicht wat zwaar en overpowered voor in de modder.

  • 16 maart 2021 om 21:57

    Welkom Daniek, leuk je hier ook tegen te komen. We kampeerden naast elkaar tijdens de Dirt Ride afgelopen zomer, mooi weekend was dat. Wat ga je met de Multi doen? Echt een uniek ding dat, maar wellicht wat zwaar en overpowered voor in de modder.

     

    Ja dat was zeker een geslaagd weekend, de duc blijft nog even maar gaat er wel uit, als ik de 700 eenmaal goed ken ga ik daar ook de offroad trips mee doen.