• 31 maart 2025 om 20:30

Yep, op een harde baan. Belangrijk, want veel adventure rijders, waaronder ik, vinden de gedachte om te rijden op een crossbaan al naar, laat staan op een zandbaan.

Dus heb ik bedacht dat het leuk is om met een aantal gelijkgestemden op zaterdagochtend 26 april op een harde baan te gaan rijden. Idd, dat is koningsdag dus de ideale combi van s’morgens motorrijden en ‘middags aan het bier te gaan.

Ik merkte ,dat tijdens mijn uitstapjes naar de crossbaan, er een hoop ja ik heb als 2de motor naast mijn crosser ook een adventure staan het niet aandurven om met hun adventure de baan op te gaan. Valt ook niet mee tussen alle wanna be Herlingsen. Dus een ochtend voor alleen adventures/ all roads. De baan is hard dus ook voor iemand die echt nog nooit een korrel zand van dichtbij heeft gezien uitstekend te doen. Er zullen zeker een man of tien op tenere’s verschijnen, maar wat mij betreft zijn alle adventures welkom. Ik wil de groep niet te groot laten worden dus heb nog plaats voor een man of zeven.

Mocht je mee willen rijden, reageer dan even op deze post. Ik wil volgende week tikkies gaan versturen via een tijdelijke app groep. Kosten zijn 20 euro en het is te doen op de crossbaan in neerrijnen.

Omdat het een harde kleibaan is die bij regen erg glad word, gaat het bij regen niet door en krijg je je geld terug.

Dus wil je echt weten wat je met je fiets kan…..

• 1 april 2025 om 06:36

Welkom Paul, leuk initiatief!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Ruben86.
  • 2 april 2025 om 21:24

Super leuk Paul, ik wil graag mee doen!

Gaanwenogwatleuksdoen?

• 3 april 2025 om 10:44

Hoi Paul,

Leuk idee!

Een vraag over de toelatingseisen, je hebt het over adventure/ allroad motoren… Valt in jouw evenement de WR450 daar ook onder? Voor mij is elke rit op de wr450 weer 1 groot avontuur, dus maakt t dan een adventurebike. Wat is het criterium, voorzien van kenteken en/of koplamp/ electrische start/ blauw/ oranje..(oranje..? hmm 🤔 😉 )

Knmv/Mon- licentie nodig?

Lees het wel, moet nog wat verzetten maar vooralsnog geef ik me hierbij op.

Bijdeweg: Het laatste uur regen zou best leuk zijn… 😉

• 7 april 2025 om 22:00

Ha Paul, het lijkt mij ook de moeite waard om daarvoor naar Neerijnen te komen, bij deze geef ik me op,

groet, andere Paul (Africa Twin)

pberg

• 13 april 2025 om 12:51

Ha naamgenoot

Ik hoorde niks meer en inmiddels heb ik een andere invulling voor de Koningsdag. Volgende keer beter!!

pberg

• 13 april 2025 om 19:15

Hallo Paul, excuses, zie nu pas het berichtje.

Jammer. Wellicht wen volgende keer.

Mvg, Paul.

• 17 april 2025 om 19:01

Hallo Frank,

Motoren moeten straatlegaal en verzekerd zijn ook al is het een gesloten circuit. Maar de verzekering is meer voor het geval we elkaar schade toebrengen. Geen licentie nodig vanwege het feit dat de motoren gekentekend zijn. En het is geen wedstrijd maar een training. Verder eigenlijk niet zoveel. Het mag geen crosser zijn, dus ook geen crosser vermomd als enduro. Dus alle soorten teneres mogen mee. En als uitzondering mag de secretaris met de wr mee😀.

• 17 april 2025 om 19:03

Hallo Gerbrant, ik heb je ondertussen een privé bericht gestuurd. Kosten zijn 20 euro voor een ochtend uitleven. Hou je nog wat over om smiddags op een terras te gaan zitten….

• 19 april 2025 om 21:59

Hoi Paul,

Dank voor je uitleg, klinkt goed allemaal en leuk dat de WR mee mag. Ik zie je bericht voor betaling wel tegemoet.

• 21 april 2025 om 12:06

hepperzinnin!

Gaanwenogwatleuksdoen?

• 22 april 2025 om 17:02

Waar heb ik nou zien staan hoe laat we aanwezig moeten zijn op de ‘P’ ? 

Inmiddels bekend.

• 22 april 2025 om 19:38

Hoi Paul,

hier nog een liefhebber. Ik ga graag mee als dat nog kan.

Mvg,

Edwin

• 23 april 2025 om 20:29

Hee Edwin, leuk.

@Paul
    , morgen wel flink regen. Hopelijk baan voldoende droog zaterdag!!

Gaanwenogwatleuksdoen?

• 28 april 2025 om 18:55

Samen met Gerbrant en Zebra een superleuke ochtend gehad op de baan in Neerijnen. Geheel verzorgd door ons nieuwe lid Paul B. Hoofdzakelijk T7’s, maar ook lichter spul in blauw en oranje tinten (het was tenslotte koningsdag) mocht de baan op. Ieder in zijn/haar eigen tempo. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Paul bedankt voor de organisatie en gezellige dag, ik heb genoten!