• 24 oktober 2022 om 11:21

    Dames & mannen Tenerist,

    Een kleine aanpassing op de agenda maar zeker het omgooien van jullie agenda’s waard; Bultenrit 2022 wordt gereden op zo 20 november as.

    Info:

    Verzamelen “Zalencentrum de Haverkamp”, Stationsstraat 28, 7475 AM Markelo

    ·         Aanvang 9.30 uur voor koffie met appeltaart

    ·         De lengte van de rit is 170 km met halverwege een lunch bij het Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug.

    Organisatie door Ko.

    Wees erbij! inschrijven via de Agenda

     

    Dennis

  • 24 oktober 2022 om 20:07

    Hee Ho, mooi dat het bekend is. Minder mooi dat ik dan niet kan (gezicht met 1 traan in het rechter oog). Ach, niet te ver vooruit kijken, kan altijd nog goed komen.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 29 oktober 2022 om 16:22

    Helaas, de nieuwe datum kan ik niet. Had me wel leuk geleken om elkaar weer eens te zien. Volgende keer beter.

  • 10 november 2022 om 11:38

    Goedemorgen allen, nog anderhalve week en dan staat de jaarlijkse Bultenrit op het programma. Voor wie niet bekend is met dit fenomeen! De Bultenritten zijn een aantal ritten in het oosten van het land uitgezet door ons clubblid Ferry Bulten. Dit jaar kiezen we voor de route met als start- en finishplaats “Markelo”. De route is een afwisseling van kleine verharde binnendoor weggetjes, zandpaden en single tracks. Een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden kan deze route door een ieder eenvoudig  gereden worden met een klein beetje profiel op de banden. Het is makkelijker rijden met lichte een-cilinder, maar met iets meer off-road ervaring kan het ook prima met een zwaardere all-road. Bijgevoegd een overzicht van de route door het prachtige Twente en Salland. Ook de weersvooruitzichten zijn voor een Bultenrit prima. Wel wat frisjes maar zo goed als droog. Route is beschikbaar als GPS-track en wellicht ook op roadbook voor de puzzelaars onder ons.

    Heb je je nog niet opgegeven voor deze rit! Doe dat zo snel mogelijk in verband met reserveren horeca.

     

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 10 november 2022 om 11:40

    ……………………….en de route!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 12 november 2022 om 10:49

    Goedemorgen allen, GPS-track en Roadbook zijn op een aantal punten aangepast ten opzichte van de vorige edities! Als je de nieuwste versies wilt ontvangen mail dan even naar info@kovo-engineering.nl

     

     

  • 13 november 2022 om 16:41

    Alleen al voor de ontvangst met koffie en appeltaart is het de moeite waard om te komen. En dan krijg je er nog een heerlijke rit bij cadeau.

    Alvast dank voor het organiseren Ko

  • 18 november 2022 om 15:23

    Lunch bestaat hopelijk uit stampot en snert

     

  • 20 november 2022 om 09:18

    Veel plezier vandaag!!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 20 november 2022 om 19:21

    fortuna favet fortibus

    mooie dag, mooie rit, pas toen we Markelo weer binnen reden begon het te regenen. Eerder afhaken vanwege ‘mogelijke natte sneeuw’ was dus niet nodig ?

    wel een beetje koud, maar dan voel je dat je leeft

     

    ik schrijf nog wel een verhaaltje voor het jaarboek

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 21 november 2022 om 12:41

    Het was weer een mooi dagje, fijn dat jij weer de puike basis hebt gelegd Ko!! De horeca was speciaal voor ons open wat fijn was om op te warmen. Het was koud maar de route erg goed om te doen. IJs op de plassen, niet al te ingewikkeld, redelijk rustig met publiek.

    Erg gezellig om oude bekenden te ontmoeten maar vooral ook om nieuwe gezichten te zien. Welkom, tof dat jullie er waren.

    Tijdens de lunch afgetaaid naar het werk maar de mooie ochtend heb ik toch maar weer meegepikt. Bedankt en volgend jaar weer Ko!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 21 november 2022 om 20:30

    Ja, was weer erg gezellig. Pudi vond het ook prachtig. Bedankt Ko en alle anderen. Wat komt er spul uit mijn uitlaat zeg. Water kan het niet zijn.