• 21 november 2021 om 21:20

    Foto album is aangemaakt, benieuwd naar de foto’s en verhalen.

  • 21 november 2021 om 23:37

    Was weer een leuke rit. Ko had alles weer mooi geregeld ondanks de C.  Met 2 nieuwkomers en 12  oudgedienden was het weer een ouderwetse (Ferry was erbij) Varssevelder Bultenrit. 160 km 50/50 . Als je tenminste met een roadbook reed ?. Wel merkbaar veranderd is het toerisme en daarmee de aantallen wandelaars en fietsers. Iedereen en vooral Ko bedankt.

  • 22 november 2021 om 15:28

    160,5km als je het weiland van de boer meerekent Jos.

    Of gingen we alvast oefenen voor boer Jakob?

    Voor mij was het mijn 1e ritje weer na lange tijd en besef mij nu wat ik al die tijd gemist heb.

    Ko bedankt voor het organiseren van deze rit, heb ervan genoten.

     

  • 22 november 2021 om 21:56

    Lekker gereden! Ko bedankt voor het voorrijden en de organisatie! Lekker gelunst ook zoals traditie bij de Bultenrit. En Ferry bedankt voor gebruik intellectueel eigendom. Toppie.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 23 november 2021 om 10:46

    De foto’s van de Bultenrit zo juist geplaatst in het Foto Album!

  • 23 november 2021 om 18:10

    Niet Griekenland, niet Albanie, ook niet Spanje of Polen maar toch lekker gereden, für deutsche Verhältnisse. Weer was net iets te goed.

    Ko, hardstikke bedankt voor het uitzetten en iedereen voor de gezelligheid.

    Ik was nog lang boodschappen doen in de supermarkt en net op tijd het land uit.

  • 27 november 2021 om 21:18

    fillumpie Bultenrit ?

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 28 november 2021 om 19:09

    Wat een geweldig filmpje! Ik krijg nu een beetje beeld wat zich achter mij allemaal heeft afgespeeld!

  • 28 november 2021 om 19:36

    Leuk filmpje Gerbrant! Geef je ook wheelielessen tijdens de VRO?

  • 3 december 2021 om 10:00

    Het was weer lekker Ko. Kan nu pas reageren want ik was kapot van de heftige route en nu net weer bovenJan …

    Nee, het was weer leuk om mee te maken en verbazingwekkend hoeveel van de originele route nog gereden kon worden. Veel mulle paden toch wel beter verhard dus de uitdaging is iets minder. Wel weer een prachtige omgeving, alleen dat is al de moeite waard.

    Ko dank voor al je moeite ik heb genoten…!