• 17 oktober 2021 om 19:25

     

    Beste Teneristen,

    Hij staat weer op de agenda en wel op zondag 21 november!

    Inschrijven via de DTA agenda.

    Hier moet je bij zijn!

     

    Dennis

     

     

  • 17 oktober 2021 om 19:39

    En hierbij ook in de recente reacties…..

  • 18 oktober 2021 om 14:09

    Ik zal aan jullie denken vanuit de duinen bij Merzouga

     

  • 6 november 2021 om 14:39

    Beste moddermannen en – vrouwen,

    Nog 2 weken en dan wordt de Bultenrit verreden door de prachtige Achterhoek! We zitten nu op 13 deelnemers en hopelijk worden dat er nog een paar meer. De plaatselijke Horeca gaat apart voor ons open, dus geef je aub op voor 12 november! Dan kan ik het aantal deelnemers doorgeven en regelen dat de koffie met appeltaart klaar staat, evenals de lunch!

    Gr. Ko van O.

  • 6 november 2021 om 19:48

    Ik zal aan jullie denken vanuit de duinen bij Merzouga

    Zolang je nog aangemeld staat voor dit mooie ritje verwachten we je alsnog om 9:30 bij Cafe de Olde Molle.

  • 7 november 2021 om 22:51

    Ik zal aan jullie denken vanuit de duinen bij Merzouga

    Zolang je nog aangemeld staat voor dit mooie ritje verwachten we je alsnog om 9:30 bij Cafe de Olde Molle.

    scherp, heb me maar afgemeld

  • 12 november 2021 om 07:27

    Een rit van Ferry! De legendarische rit der ritten. Nog niet ontdekt door de grote commerciële krachten en televisie. En dus puur offroad geweld zonder poeha. benerbij!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 15 november 2021 om 18:10

    De Bultenrit van zondag a.s. in (bijna) beschikbaar op Roadbook en GPS! Wil je deze ontvangen stuur dan een mailtje naar kovano@hotmail.com.

     

     

  • 19 november 2021 om 14:07

    Is het mogelijk om het stukje Duitsland uit de route te schrappen?

    Duitsland beschouwt Nederland vanwege de vele coronabesmettingen in ons land vanaf zondag weer als een hoogrisicogebied. Reizigers vanuit Nederland moeten zich voor vertrek naar Duitsland via internet registreren bij de Duitse autoriteiten en bij aankomst in quarantaine als ze geen vaccinatie- of herstelbewijs kunnen laten zien.

     

  • 19 november 2021 om 15:42

    Registratie en aanmelden is niet nodig voor mensen die op doorreis zijn of dagjes mensen. De route gaat ca. 5 km door Duitsland en onze lunch is in Duitsland. Met een QR code en mondkapjes zie ik nog geen probleem.

  • 19 november 2021 om 18:00

    Rens komt ook maar is zijn login kwijt voor DTA site en kan dus niet aanmelden. Bij deze ?

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 20 november 2021 om 18:29

    Ik moet me helaas afmelden voor morgen, dus Rens mag mijn spotje

    Veel plezier dames en heren, zie de foto’s graag tegemoet!

  • 21 november 2021 om 12:19

    Groeten uit Bultig Marokko

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 21 november 2021 om 18:45

    Zo… en weer thuis. Was weer een mooie dag mensen. Ko, bedankt voor de perfecte organisatie!