-
De Braborit is verzet naar 11 april.
Houd de agenda in de gaten voor meer info.
-
Iemand misschien al een idee van de start en stop locatie? Heb hem wel al in mijn agenda gezet
-
Aankomende week ga ik op zondag de ronde nog eens narijden. Daarna zal ik de start locatie bekend maken. Start/stop locatie zal het zelfde zijn.
-
Maar dat is gevaarlijk, voorrijden in je eentje.
-
Je mag aansluiten
-
Is er een track beschikbaar of is er alleen een voorrijder ?
-
Allebei denk ik voor de zekerheid.
-
Opties zijn; Drekracer bij proberen te houden, GPX-bestand inladen op eigen navigatie en mogelijk maak ik nog een roadbook versie. Het luisterboek lijkt technisch toch wat complex te zijn, dus deze heb ik uit de optie lijst gehaald.
-
De rit heb ik afgelopen zondag met Edwin en Bart (geen lid) nagereden. Het lag er goed bij en de route zal in een geüpdatete GPX worden geplaatst. Het vertrekpunt zal ergens in de loop van de week in de agenda worden geplaatst, i.v.m. afscherming voor niet leden.. Waarschijnlijk koffie vanaf 09:45 en rond 10:30 vertrekken.
Mocht je de route willen ontvangen, dan kun je mij een mailtje sturen. Ik stuur de routes ongeveer een week voor de rit naar iedereen door. Graag de route binnen de club houden, zodat we volgend jaar nog steeds kunnen blijven genieten van de Braborit.
Laat ook even weten of je interesse hebt in een roadbook variant en in welk format, dan kan ik even kijken wat daar mogelijk is
-
De informatie is bijgewerkt in de agenda, mocht je vragen hebben kun je mij even appen of mailen.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.