• 30 maart 2019 om 12:09

Ivm met aanschaf nieuwe T700

Te koop XT660Z van een oud mannetje met heel veel onderdelen.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  Philip.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  Philip.
  • 30 maart 2019 om 18:33

is de t7 er op tijd voor het ardennen weekend?

• 30 maart 2019 om 20:27

Ik hoop van wel.

Volgens de website is de levering van de T7 in Juli, verwachte leverdatum krijg je te horen bij de dealer als je met je reservering’s email de koop afrondt. Binnen 3 werkdagen moet ik die krijgen.

• 31 maart 2019 om 16:11

Binnen 3 werkdagen moet ik die krijgen.

of  binnen 3 weken… 3 maand… t kan  ook 3 jaar duren… Gewoon ff wachten…Zoals t een nieuwe T7 betaamt…

• 1 april 2019 om 18:47

Gefeliciteerd philip met je aankoop.

• 3 april 2019 om 11:29

Te koop vanaf 2e week juli.

Richtprijs 5500 kompleet met extra onderdelen.

Wat zit er op:

50.500km, Yamaha zijkoffers, handvat verwarming, 6x grijze zijkappen vervangen voor zwarte, AKRAPOVIC uitlaat, Hyperpro vering voor en achterdemper, powercommander 9pk extra, Touratech; ( verlaagde zadel, bodembeschermplaat met gereedschapbak, handbeschermers, tanktas, bagagedrager), brede voetsteunen, koplampbeschermer, K&N luchtfilter, DNA luchtfilterring.

Wat zit er nog bij:

Originele yamaha uitlaat, verbeterde zadel, verlaagde cross zadel, originele achterdemper met hyperpro veer, extra set velgen met pirelli mt21 banden, 2 sets nieuwe en gebruikte remblokken, nieuwe ongebruikte windscherm, 6x grijze zijkappen, aangepast achter unit met verlichting, nieuwe blauwe touratech handkappen en gebruikte zwarte, extra knipperlichten, koppelings kabel, nieuwe blauwe cross voorspatbord, originele yamaha plastic en aluminium bodemplaat, rem en koppelingshandels, en nog wat ik vergeten ben.

Dus best wel kompleet dacht ik zo.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  Philip.