• 11 juli 2019 om 13:32

    @philip. Geupload via jouw icoon. Kun jij deze nu ook zien wanneer je uitgelogd bent? Ik wel (zat aan de privacy wetgeving te denken).

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Frank.
  • 11 juli 2019 om 21:29

    Het is daarom verstandiger om de foto’s online te zetten in daarvoor bedoelde album, bij foto’s. >> 2019 >> ardennenweekend

    Mocht dat problemen opleveren hoor ik dat graag.

  • 12 juli 2019 om 10:51

    @ Philip. Kun jij de foto van dat bord met Frans er afhalen, dan pas ik die even aan.

    @ TheHunter. Heb inmiddels gezien dat er een album is, dus zal daar naartoe verwijzen. Maar hoe doe ik het bij andere/algemene foto’s (zoals bijv. marktplaats)? Via icoontje Philip of als bestand toevoegen (via icoontje kan iedereen zien, via bestand is -voor mij iig- onzichtbaar wanneer niet ingelogd).

  • 19 juli 2019 om 17:50

    Toch nog nieuws over het Ardennen weekend 2019, de camping bij Cochem is nog steeds open. Ik zet er net mijn tent op dus ik lieg niet ?. De eigenaar begrijpt ook niet waar het mis ging maar volgend jaar zou Cochem gewoon weer kunnen.

  • 19 juli 2019 om 18:39

    @Frank

    Ik kan bijlagen niet verwijderen.  Ik kan wel berichten aanpassen en foto’s verwijderen.

    @ Jona

    Is dat mogelijk dat ik ook bijlagen kan zien bij bewerken en het eventueel kan verwijderen.

     

  • 19 juli 2019 om 20:20

    Toch nog nieuws over het Ardennen weekend 2019, de camping bij Cochem is nog steeds open. Ik zet er net mijn tent op dus ik lieg niet ?. De eigenaar begrijpt ook niet waar het mis ging maar volgend jaar zou Cochem gewoon weer kunnen.

    Bizarrrr……

    Hebben ze dan ook plechtig beloofd de mail volgend jaar te beantwoorden of de telefoon op te nemen?

    Veel plezier in ieder geval daar!