• 7 juli 2019 om 17:19

    Heren en dames,

    Het was een zeer aangenaam weekendje van 1020 mooie kilometertjes.

    Ik heb er van genoten.

    Dank voor het organiseren van dit mooie club evenement.

  • 7 juli 2019 om 19:18

    Zeker Raymond.. t was weer gezellig mooie route.  gezellig groepje. En een leuk weekend.. Enne.. De Tet Route gaan we extra interessant maken.? Dus let op de planning en schrijf je in.?

  • 7 juli 2019 om 20:10

    En geen regen? Jullie moeten zeker nog een keer na het Weserbergland komen dit jaar. We hebben regen nodig!

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door ekko. Reden: Groß- und kleinschreibung
  • 8 juli 2019 om 09:51

    Bedankt iedereen voor het gezellige weekend! Enorm genoten, veel gelachen en veeeeel te weinig geslapen.

    Zondag heerlijk op mijn gemakje vetrokken (13:30 uur), met droog weer en een inmiddels droge tent.

     

  • 8 juli 2019 om 11:15

    Zeker weer een geweldig weekend geweest. Bedankt voor de gezelligheid.

  • 9 juli 2019 om 09:37

    zondagochtend

     

    motor-biertje-tentje. Leuk. Helaas geen bbq deze keer

  • 9 juli 2019 om 13:02

    Wij hebben de zondag ook nog heerlijk door Luxemburg kunnen toeren. Om 11.00 uur was het droog en werd het een aangename temperatuur om te rijden. De route in omgekeerde richting gaf inderdaad heel andere (ver)gezichten. Omdat we nu wisten dat we ook over alle afgesloten wegen konden rijden hadden we weinig last van verkeer. Zelfs de politie controle kwamen zonder problemen door, ondanks dat we net daarvoor een afgesloten stuw over waren gegaan. Papieren en uitlaten waren in orde, zoals het goed DTA’ers betaamt.

    Allen bedankt voor het gezellige (lang) weekend.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 juli 2019 om 13:40

    Ben ik even blij dat ik zondag geen blauwbroeken ben tegengekomen met mijn lekke knalpijp.

     

  • 10 juli 2019 om 17:04

    Ben ik even blij dat ik zondag geen blauwbroeken ben tegengekomen met mijn lekke knalpijp.

    Juist leuk dat geluidje!

  • 10 juli 2019 om 20:56

    Ziet er gezellig uit, heb een foto album aangemaakt. Eventueel foto’s kunnen ook per mail of what’s app worden ingezonden. Dan zorg ik voor een upload naar het album.

  • 11 juli 2019 om 11:33

    Had al een reactie gepost, maar is verdwenen (!?).

    Was een leuk weekend, lekker gelachen en gezellig gekletst tot het weer licht begon te worden..en dan slingerend de weg terug vinden naar je eigen tent, tussen een doolhof van tenten en motoren (niet dat ik nog rechtuit kon lopen ;).
    Mooie wegen en gelukkig nog een -piepklein- stukje onverhard.
    Leuk ook die paarden & koeien die soms bijna in de woonkamer staan te grazen.
    Maandag weer retour en alles droog gehouden.
    Had het niet willen missen, bedankt voor de gezelligheid allemaal!

    Btw;
    meer foto’s in het foto album.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Frank.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 juli 2019 om 12:33

    Ze hebben daar ook overal borden voor!

    Samen met onze voorzitter terug gereden naar NL en Frans moest even een plasje doen.
    Ook daar is aan gedacht!

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 juli 2019 om 13:19

    @ Frank, Ik ben de schuldige.

    Je had gevraagd om de dubbel geplaatste te verwijderen. Toen ik dat aan het verwijderen was, heb ik per ongeluk dubbel verwijderd of een andere moderator heeft ook verwijderd maar ik zag later dat alles weg was. SORRY.  P.S. wil je foto’s plaatsen kan dat beter NIET met bestand kiezen doen maar met het afbeelding’s icoon boven aan.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
  • 11 juli 2019 om 13:28

    @Philip. Haha, okee. Heb er inmiddels weer wat op gezet.

    Had net Frans aan de phone tijdens jouw bericht, ik heb foto’s via ‘bestand kiezen’ gedaan omdat ik er vanuit ging dat ze dan niet zichtbaar zijn voor derden (dacht ik).
    Ik kan jouw foto’s ook zien wanneer ik niet ingelogd ben, voor de rest moet ik eerst inloggen…