• 26 juni 2019 om 00:14

    @ Harry, jammer dat je met de auto naar Kroatië gaat, moet een schitterend gebied zijn voor een Ténéré !

    @ Frank, De basis orga staat in de Agenda, verder gaat alles via het betreffende draadje, de meesten gaan op vrijdag heen . Ikzelf ook, maar vanuit Utrecht en bij Luik ga ik de binnenlanden in.

    @ Norbert, volgens mij  is Luxemburg vv net zo’n 250 km te weinig voor je 1000 km. De zaterdag route vult dat gat ongeveer aan!

    @ Jan en anderen, Ja gezien de weersvoorspelling wil ik er ook de zondag aanplakken. We kunnen dan, net als vorig jaar, de zaterdagroute omgekeerd rijden, dat geeft een volledig andere route en andere uitzichten!

    Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door haveloos.
  • 26 juni 2019 om 09:49

    Ik vertrek op vrijdag vanuit het altijd zonnige Aalst. Ga een poging ondernemen om vanaf het vertrekpunt gelijk alle snelwegen te vermijden. Hopelijk kom ik voor het donker aan.

     

  • 26 juni 2019 om 13:14

    Ik rij vanuit Kampen via snelweg naar Malden en daar begin ik mijn route binnendoor naar Luxemburg.

    De route die ik aan het maken ben van Malden ( onder Nijmegen) met wp’s kaldenkirchen ( bij Venlo ) en Eupen ( onder Aken) voornamelijk binnendoor alleen bij Aken stukje snelweg.

    Wie wil er aanhaken, vertrek van Malden een uur of 11.00 had ik in gedachten. De andere Wp’s moet ik nog berekenen.

    Update:

    Vertrek Malden 11.00 uur.

    Vertrek na lunch in Kaldenkirchen 13.00 uur.

    Vertrek in Eupen na koffiepauze 15.00 uur.

    Aankomst op de camping 16.30 uur.

    Vanaf elke stop een route naar volgende stop gemaakt. En de route voor zaterdag in Luxemburg.

    Geef maar aan waar je wilt aanhaken en als je de route wil hebben stuur me een dan email.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 9 maanden geleden door Philip.
  • 27 juni 2019 om 14:44

    @ Philip. Hoi, leuk plan.
    Ik neem aan dat je dan over de A50 komt..?
    Je rijdt dan bijna langs mijn voordeur (Wageningen) en ik wil wel aanhaken op de route.

    Bel je vandaag of morgen wel even voor details.

  • 27 juni 2019 om 14:48

    @Frans. Bedankt, ik was wat vroeg denk ik, zie inmiddels al wat voorbij komen.

  • 27 juni 2019 om 15:02

    Ik wens jullie heel veel plezier. Mijn moeder wordt op 5 juli, 75 jaar. Anders was ik er ook bij.

  • 27 juni 2019 om 16:30

    Heb ook wel zin in een weekendje Luxemburg.

    Ik vertrek vrijdagmiddag (waarschijnlijk met de auto) en hoop rond een uurtje of 6 aan te komen.

  • 29 juni 2019 om 13:07

    Ik rij vrijdag met Philip op (11:00u in Malden) en denk dat ik zondag pas bepaal of ik langer blijf..

  • 30 juni 2019 om 20:06

    Ik rij vrijdag ook met Philip mee vanuit Malden.

  • 1 juli 2019 om 22:44

    Nog wat organisatorische puntjes.

    De meesten van jullie arriveren vrijdag eind middag/begin avond op de camping. We kunnen dan nog onze gezamenlijke planning maken voor de ontbijten en de avondmaaltijden e.d. .

    Omdat de supermarkt bij Ettelbrück nog tot 21 uur open is kunnen we nog mooi inkopen doen (op zaterdag is de supermarkt tot 17 uur open).

    Idee voor het eten op vrijdagavond: Op de camping is helemaal geen eten te krijgen! Ik stel voor om een paar kilometer verderop naar het restaurant/terras “Um Will’s Pull” in Michelau te gaan (zie http://www.umwillspull.lu/ ). Laatkomers zouden dan rechtstreeks daar naar toe kunnen gaan.

    Dagje langer blijven: Wie wil kan er (bij mooi weer) een dagje aanplakken, dan rijden we op zondag de zaterdag-route omgekeerd en vertrekken maandagochtend, al dan niet in groepjes, huiswaarts.

    Nog vragen?: Bel me gerust, in het ledenbestand (Smoelenboek) staan mijn gegevens.

    Frans

  • 2 juli 2019 om 12:24

    Klinkt goed Frans.

     

  • 4 juli 2019 om 10:46

    Ik wens jullie heel veel plezier. Mijn moeder wordt op 5 juli, 75 jaar. Anders was ik er ook bij.

    He ? de DTA gaat toch voor ?

  • 4 juli 2019 om 22:15

    Ik wens jullie heel veel plezier. Mijn moeder wordt op 5 juli, 75 jaar. Anders was ik er ook bij.

    He ? de DTA gaat toch voor ?

    Ja, maar dat durf ik mijn moeder niet te zeggen.

  • 4 juli 2019 om 22:39

    Neem je je moeder toch gewoon gezellig mee!

  • 5 juli 2019 om 02:06

    Allemaal een heel mooi weekend gewenst! Heel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar de vakantie is maar erg beperkt dit jaar. Dochtertje nog wat te klein om zo’n stuk achterop te gaan. En dat verklaart ook meteen de auto naar Kroatië.

    Hou alles heel en see you in september!