-
Ik heb een alternatief voor een camping bij Ouren. Ik ga daar half juli naar toe en kan dan gelijk kijken of het wat is.
-
Ben benieuwd Jan.
De reviews zijn goed en ik lees net dat ze verschillende plaatsen hebben: mét schaduw, zónder schaduw en met énige schaduw… nou, dan moet het vast goed komen….! 😀
-
Ik ben er ook bij
-
Het weekend van 15 augustus blijkt een nationale feestdag en weekend te zijn. Campings in België zijn dan extra druk. De hutjes zijn nu al besproken op de camping van Ouren . Verder kijken dus.
-
Het is hoogseizoen, wordt overall moeilijk. Waarom niet camping eau vive? Wie een hut wil hebben, gewoon een camper huuren en met de camper er na toe rijden.
-
op eau vive in radelange is zelfs nog een chalet voor 2 vrij.
-
Maar doen dan ? Ik ben voor, als iedereen akkoord is ga ik contact opnemen met de camping.chalet bespreken moet iedereen zelf doen.
-
-
Eau vive is voor mij prima!
-
Eau vive is gereserveerd, voor wie in een trekkershut wil verblijven of iets dergelijks gaarne dat zelf te reserveren.
-
Ik heb alvast een route gevonden die dicht lang Radelange loopt ik heb deze route gevonden op motorroutes.nl. Ik kan hem doorsturen naar wie hem wil hebben, of je download hem zelf. Als iemand zelf leuke routes heeft kan dat natuurlijk ook.
-
Hey janrad,
Is het een on of off-road route?
-
Ik denk volledig on road. Aangezien ik de route van motorroutes.nl heb gehaald en nog niet heb gereden weet ik het niet 100% zeker. Wat ik wel zeker weet is dat off-road rijden in België en Luxembourg zo goed als overal verboden is.
-
Thanks,
Was ik al bang voor.
-
Het Ardennen weekend komt eraan en we verblijven op de camping bij Radelange. We hebben er met de DTA jaren geleden ook met Ardennen weekenden gestaan en dus is het een beetje een reünie ;). De camping lijkt flink te zijn veranderd en wellicht ook verbeterd, al moeten we dat laatste nog afwachten. Het zwembad lijkt eindelijk geopend en het restaurant lijkt nu echt een restaurant te zijn. Ik ga een week voor het weekend aan de camping doorgeven met hoeveel mensen we komen en dan probeer ik ook het restaurant voor in ieder geval vrijdag avond te bespreken. Dus als je mee wil geef je dan tijdig op.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.