• 21 juni 2020 om 23:40

     

    Ik moet hem nog ff finetunen

     

    En dan zal ik hem versturen.

  • 22 juni 2020 om 16:32

    soortgelijke voornemens als bij Frans, hier…. kom alleen met de boxer-mobiel… niet met n XT of zo…

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 10 maanden geleden door jasper tornij.
  • 22 juni 2020 om 17:54

    Hai Jasper,

    Laat je Philip en mij even weten wat je doet? Voor wat ik begreep hebben ze een aparte motor camping (campervans, not allowed), dus ik zal dan eea moeten afstemmen met de eigenaar.

    Dat geldt overigens ook als je alleen op zaterdag wilt komen BBQen, al zal dat wat makkelijker zijn, om dat op het laatste moment met de eigenaar af te stemmen.

  • 22 juni 2020 om 18:52

    Laat je (Philip en) mij even weten wat je doet?
    Dat had ik dus al in een mailtje aan je benoemd… Mét de vraag of je het wilde overleggen…

    Ff checken?

  • 22 juni 2020 om 20:20

    Hé Jasper,

    Zie net dat je berichtje in de spam box terecht was gekomen, vandaar dat ik het nog niet had gezien.

    Duidelijk verhaal, ik ga er achteraan. Kom ik dus even op terug bij je.

  • 26 juni 2020 om 11:06

    Ik heb mij afgemeld voor het evenement.
    Veel plezier & mooi weer voor degenen die gaan.

     

     

  • 30 juni 2020 om 17:56

     

    De track/ route is klaar. De route is totaal 262/309 km. Op 140 km heb ik hem gesplitst en op dat punt is er een keuze voor 167 km tot het einde of één die een uur minder rijden is van 122 km tot het einde.

    Voor degene die gaan kunnen de gpx route opvragen door mij een Email te sturen.

     

     

  • 6 juli 2020 om 09:42

    Toch weer aangemeld voor het weekend Limburg. De 14 daagse TET vakantie is door een (niet te ernstig) ongeval en vervelende pech in het water gevallen dus kan er weer bij zijn (het hele verhaal vertel ik ter plekke wel). Wel een geweldig TET weekend in België gehad. De lange trip is doorgeschoven naar September vanwege het genezingsproces van een van de deelnemers. Weekend geboekt en betaald.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 9 maanden geleden door JANRAD.
  • 6 juli 2020 om 12:14

    Het is dat ik richting Tsjechië en Slowakije ga voor een kleine 2 weken anders had ik aangehaakt.

  • 16 juli 2020 om 19:18

    Ik meld me bij deze last-minute aan!
    Tot morgen allemaal

    P.s.:
    Camping geboekt, Philip gemaild voor de track.
    Ik vertrek zaterdagavond na het eten weer richting Rotterdam.

    Joee

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 9 maanden geleden door Paul.
  • 16 juli 2020 om 19:40

    Gezellig Paul! Tot morgen!

    We zijn vanaf 16:00 uur welkom op de camping om in te checken.

  • 19 juli 2020 om 18:07

    Wat top geregeld, mooie opkomst en geweldige route.

     

    Foto album is aangemaakt!!

  • 20 juli 2020 om 10:20

    Was een heerlijk weekend, top geregeld en erg gezellig. Complimenten aan de organisatie.

  • 20 juli 2020 om 10:32

    Het was weer een schitterend Eifelweekeinde (voorheen Ardennen- en Moezel-) ?. Prachtige route op zaterdag en lekker zomerweer.
    Organisatoren bedankt en complimenten.