• 6 juni 2020 om 14:21

    Denk dat veel leden er na uit kijken om eindelijk weer een weekend met de motor rond te rijden. Heb me alvast ingeschreven.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 10 maanden geleden door ekko. Reden: co-rona
  • 6 juni 2020 om 19:06

    Goed plan, ik heb mij ook aangemeld.

    Is er al iets meer duidelijk of het wel of niet doorgaan van dit evenement?

    (ivm vrij nemen op het werk)

     

  • 8 juni 2020 om 17:33

    Ik ben er nog niet uit…
    Allemaal een eigen zak chips en van tent 1 naar tent 5 schreeuwen, mwah.
    Het is sowieso minder gezellig en denk dat we -wanneer de zak chips op is en we diverse biertjes/wijntjes verder zijn- die 1,5m gauw vergeten wordt en gewoon weer met 3 pers. in 1 tent liggen…
    Zelfs met 4 man stonden we na een half uur weer als vanouds naast elkaar… logisch toch ook.
    Benieuwd ook hoe het onderweg en ‘s avonds bij de restaurants gaat.
    Hoop natuurlijk dat het allemaal mee zit, maar voorlopig hou ik het nog maar even bij dag-ritjes (wanneer je dat op zowel de zaterdag als de zondag doet ben je ook een weekend weg ;).

     

     

  • 8 juni 2020 om 22:59

    Update 08-06-2020

    Voor alle deelstaten in Duitsland geldt op dit moment dat het samenkomen van meer dan 2 personen (die niet uit hetzelfde gezin komen) in het openbaar verboden is. (Zoals ik het lees op de site van het ministerie in Duitsland. Of er ook sprake is van groepsvorming indien de personen onderling 1,5 meter afstand hanteren, kan ik er niet uithalen.)

    Philip en ik zijn zeker bezig iets te organiseren voor dit weekend, alleen kunnen wij op dit moment ook geen zekerheid bieden. Uiteraard worden er alternatieven bekeken en hebben we inmiddels ook contact met Ekko, om te kijken of we op het laatste moment wellicht daar naartoe kunnen uitwijken.

    We hopen op jullie begrip en suggesties zijn uiteraard welkom.

     

     

  • 9 juni 2020 om 10:17

    de oplossing is simpel, want…

    De DTA is toch één grote famillie !

    Succes met t zoeken naar een goede invulling/oplossing. En als t doorgaat, dan ben ik graag met t campertje van de partij.

  • 10 juni 2020 om 17:32

    Mooi ritje voor de Cagiva, wel toe aan weekend weg.

  • 11 juni 2020 om 20:53

    Zijn er tijdens dit weekend ook mogelijkheden om offroad te rijden?

  • 11 juni 2020 om 22:25

    Nee, dit weekend geen offroad.

    We zijn druk bezig, het is moeilijk om vanwege diverse beperkingen het goed te plannen.

  • 16 juni 2020 om 09:48

     

    HET GIET OAN.

    Het vulkaaneifel teffen gaat door. Wij hebben een locatie gevonden in Zuid-Limburg.

    Info zal zodra de wijze van boeken bekend is volgen.

    @ Raymond vraag maar vrij.

     

  • 16 juni 2020 om 13:13

    Agenda is bijgewerkt je kunt boeken.

  • 16 juni 2020 om 17:18

    Prachtig, verheug me nu al een beetje. Net als jaaren geleden, toen ik met de … op het eerste motortreffen van mijn leven gereden ben. Leuk ook dat ik dit jaar geen gras hoef te maaien.

  • 16 juni 2020 om 17:23

    shit…effe remmen…118,70€??? Dit is inclusiev drinken, eten en benzine of???

    Anders , ik kan toch nog effe probeeren de grasmaaier aan de gang zien te krijgen.

  • 16 juni 2020 om 17:40

    @Ekko,

    Het is all inclusive.

    De camping zelf 2 nachten, 2x ontbijt, 2x avondeten (waarvan 1 avond BBQ) en vanaf 18:00 uur onbeperkt drank.

    We hadden weinig opties door alle omstandigheden. Daarom hebben Philip en ik ervoor gekozen de knoop door te hakken en hiervoor te gaan. Wachten tot het laatste moment en/of verder zoeken zou kunnen resulteren in het feit dat we nergens terecht kunnen.

     

  • 16 juni 2020 om 17:45

    Ja, heb nog effe goed gelezen. Heb geboekt, ben erbij.

  • 16 juni 2020 om 17:54

    Leuk! Gezellig Ekko! Zet die grasmaaier maar weer terug.

    Wil iedereen die geboekt heeft deze week (uiterlijk aanstaande zondag), dit bij mij kenbaar maken? Mag via het forum, PB, of app, whatever you want. Dan kan ik begin volgende week weer even afstemmen met de camping eigenaar, of alle boekingen overeenkomen.

    Tot gauw!