• 5 februari 2020 om 11:23

    Jos toch, wat een opvoeding(?)!
    Denk dat je in de war bent met de sleuteldag, maar dat zal nu ook wel de laatste x zijn geweest….
    Nu weet Jonathan iig. wél wie de verstopping in Benschop veroorzaakt heeft…

  • 6 februari 2020 om 15:29

    Ik ben het geleerd tijdens activiteiten bij de Tenereclub. Daar werd je DTA man gemaakt.  Deze dingen deden we gewoon op de camping ( en niet op een sleuteldag bij Jona).

  • 9 februari 2020 om 12:53

    Camping!

    That being said, nog geen idee hoe dan mijn rooster eruit ziet. Ik zet het in de agenda en kijk er al bij voorbaat erg naar uit!

  • 10 februari 2020 om 13:57

    Test voor Frank.

    Ik kan er gewoon op.

  • 10 februari 2020 om 18:38

    Test voor Frank. Ik kan er gewoon op.

    Problemen om op dit topic te komen? Heb ik namelijk ook.

    Link in de lijst met topics werkt niet, via de laatste reacties onderaan de site kan ik er wel komen.

  • 10 februari 2020 om 19:46

    Test voor Frank. Ik kan er gewoon op.

    Problemen om op dit topic te komen? Heb ik namelijk ook. Link in de lijst met topics werkt niet, via de laatste reacties onderaan de site kan ik er wel komen.

    werkt bij mij wel 

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 2 maanden geleden door Philip.
  • 16 februari 2020 om 10:26

    Jaaa, ik kan er ook weer op, maarruhm nu weet ik toch verdorie niet meer wat ik toen wilde zeggen….

  • 16 februari 2020 om 13:08

    Jaaa, ik kan er ook weer op, maarruhm nu weet ik toch verdorie niet meer wat ik toen wilde zeggen….

    misschien heb je er foto’s van.

  • 18 februari 2020 om 14:40

    Tja foto’s, maar waarván ook weer..

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 2 maanden geleden door Frank.
    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 2 maanden geleden door Frank.
  • 18 februari 2020 om 14:44

    Jaaa, ik kan er ook weer op, maarruhm nu weet ik toch verdorie niet meer wat ik toen wilde zeggen….

    misschien heb je er foto’s van.

    Foto’s, maar waarván ook weer…

  • 18 februari 2020 om 16:18

    Eventueel DTA man en of vrouw van het jaar verkiezing?

  • 6 maart 2020 om 17:36

    Eventueel DTA man en of vrouw van het jaar verkiezing?

    Ik stel me verkiesbaar..

  • 31 maart 2020 om 18:48

    Ondanks deze onzekere periode rondom het corona virus, wordt er nog steeds gewerkt aan de voorbereidingen voor het kampeerweekend.

    Nu ben ik benieuwd of iemand van ons eerder in dit gebied is geweest (vulkaanEifel) en wellicht uit ervaring een geschikte camping voor ons weet. (Het aanbod aan campings, valt me vooralsnog wat tegen in dit gebied.)

    Let me know!!

    Groetjes Barbera

     

  • 5 juni 2020 om 18:31

    Is de camping al bekend? Denk dat het handig is, als iedereen voor zichzelf boekt. Was kort geleden met Arnout een nachtje in de Elm campeeren, en ze waaren er niet blij mee, dat ik me niet aangemeld had.

  • 5 juni 2020 om 19:20

    Hi allemaal,

    Er is lange tijd veel onzekerheid geweest vanwege de Corona crisis. En eigenlijk nog steeds. Om die reden hebben we dan ook nog niets geboekt.

    Ondanks dat we straks weer mogen reizen naar het buitenland, blijven er wel wat hindernissen bestaan, indien de 1,5 meter afstand gehanteerd blijft. Op vrijdagavond even bellen naar een restaurant of we daar met 15 man/vrouw kunnen eten? Halverwege de tourrit op zaterdag een terrasje pakken voor de lunch? Zal niet makkelijk worden. We zullen dus creatief moeten zijn en het zal zeker anders zijn, dan anders.

    Daarnaast is het natuurlijk ook even de vraag hoe groot de animo nu überhaupt is, in deze omstandigheden. Dus dat hoor ik graag van jullie!

    Ik zal even afstemmen met Philip en het bestuur, hoe we hier het beste mee om kunnen gaan.

    Groet Barbera