• 25 februari 2020 om 19:00

    Tijdens de ALV en het topic voor mogelijke activiteiten voor 2020, is er geopperd om een dagje trial te gaan rijden.

    Voordat we dit definitief gaan organiseren, wil ik graag even peilen hoeveel interesse hier werkelijk voor is.

    Er zijn meerdere partijen die dit kunnen realiseren op diverse locaties in het land. De kosten variëren ongeveer van €75,- tot €90,- p.p.

    Ik hoor graag van jullie!

    Groet Barbera

  • 26 februari 2020 om 17:15

    Ja, lijkt me leuk. Wel afhankelijk van wat we gaan leren.

  • 28 februari 2020 om 12:14

    Dit lijkt me een vrij-kleine-botbreuk-risiko-faktor aktiviteit.  Dus ik heb zéker ook interesse.

    Enschede (universiteits-terrein) was -tig jaar geleden de lokatie.  Dat is míj toen goed bevallen… Lekkere lunch en aansluitend BBQ erbij.   Was toen ook best betaalbaar. Mijn oudste (Hessel) zoon studeert daar inmiddels ook. Is ook lid van de MC, aldaar.   Helaas is de trial-school verder n iet verbonden.  Dus helaas… Géén kortingen, géén aanbiedingen…. t lijkt Hornbach wel…  

    Hoe zit t met Introducees?
    Mijn beide zoons willen waarschijnlijk ook graag meedoen.

  • 28 februari 2020 om 12:29

    Hallo organisatie.

     

    Als tijd en omstandigheden het toelaten, ga ik ook graag mee. Lijkt me erg leuk.

    Groet,

    Léon Römers.

  • 28 februari 2020 om 16:38

    Leuk! Alex van de Broek hebben we goeie ervaringen mee bij de DTA. Is al weer heel wat jaartjes geleden

  • 29 februari 2020 om 10:33

     

     

    Voor diegene die een keer willen proeven aan trial rijden is dit een leuk alternatief

    Voor jong en oud er zijn motors en fietsen ter beschikking om het ook een keer te proberen

  • 13 maart 2020 om 08:05

    We moeten helaas melden dat het Opstapdag evenement wat gepland stond voor 21 maart a.s. vanwege de maatregelen tegen het Corona virus is afgelast.
    Dit stond op de site van de trialclub helaas