• 5 maart 2023 om 21:47

    Ligt het aan mij, of is de locatie voor de ALV voor komende zondag nergens terug te vinden. Of heeft Frank een geheim nummer? Ik hoor het graag.

    Léon R.

  • 6 maart 2023 om 07:25

    Natuurlijk ligt het aan jou… Locatie is terug te vinden in het bestuursforum onder ALV 2023, alleen in te zien voor leden. Staat dus niet in de agenda.

  • 7 maart 2023 om 12:59

    want im de agenda staat dat je maar even in de ledenlijst moet kijken.
    (eerst dus zoeken onder welke naam Frank zich heeft aangemeld op t forum.
    gelukkig is dat “Frank” en niet een of ander leuk bedoeld alias.).
    als je dat doet, ga je met een kluitje t riet in, want daar staat geen adres, maar dat je een mailtje moet sturen naar info@….
    Naar -zo het uit ziet- een zakelijk email.
    Dat heb ik gedaan.  en daarna bedacht dat een extra persoonlijk bericht naar frank misschien de betere optie is.
    Frank reaeerde gelukkig snel, maar niet door t adres te geven.

    gelukkig blijk ik niet de enige te zijn die naar de ALV wil komen, maar Leon ook.  en die ervaart min-of-meer dezelfde ietwat ingewikkelde/ongelukkige procedure.
    Mike reageert hierop, dat ik via de bestuurderscolumn/-forum moet zoeken.
    Dat levert dan gelukkig wel een adres op.  pfff…!!!

    maar ik vraag me wel af:
    – waarom niet gewoon straatnaam en huisnummer worden vermeld.
    en
    -dat een alv voornamelijk  bedoeld is voor de doelgroep ‘L’ in alv.  dat snap ik.
    maar als iemand nou een TENERE gekocht heeft  en een wil horen wat onze club afgelopen jaar heeft gedaan en ook komend jaar gaat doen,  zou het dan niet leuk zijn als ie daar op de ALV kennis van zou kunnen nemen?

    tot zover mijn vooral niet te kritisch maar vooral praktisch bedoelde vragen.
    Over praktisch gesproken:

    is deze ALV-Lokatie ook voor mij (inmiddels electrische rolstoel gebonden) toegankelijk? Dus ff GEEN: smalle deuren (<85 cm breed), verplichte trap, hoogtevershillen tussen ruimtes,  hoge drempels, piepkleine toilet.

    dat soort dingetjes.

    ik heb al  wel gezien dat ik ook achter t stadhuis kan parkeren met mijn IPK en hoop jullie a.s. zondag te zien.

    en

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door jasper tornij.
  • 7 maart 2023 om 13:35

    Jasper,

    ALV adres wordt altijd aangegeven in het betreffende onderdeel van het bestuursforum. Prive adressen worden niet/nooit in het publieke deel weergegeven.

    Mochten niet leden geinteresseerd zijn dan kan dit altijd kenbaar worden gemaakt met een mailtje naar het bestuur.

    Wat betreft toegankelijkheid voor jou ga ik met Frank afstemmen.

     

     

  • 7 maart 2023 om 15:56

    Thanx, Mike.
    Ik hoor t wel.

    Ik ben mijn beide zoons al aan t ‘kneden’voor de DTA.
    Hessel (de oudste) heeft de sfeer al eens genoten op de crossbaan in Utrecht.  Op zijn 125.  Hij is bijna 24 en bezig met zij n A80.
    Dit jaar hoopt ie af te studeren en dan krijgt ie mijn BYRD-660.

    Jelmer is de jongste. Die was 2 jaar geleden al op zijn brommertje bij de ALV in de werkplaats.
    Velen van jullie zullen het imposante 4-takt geluidje van zijn brommer nog in de oren horen nagalmen.
    Jelmer krijgt zodra dat rijbewijstechnisch kan/mag mijn andere 660 (met de 660-zijspan)

    Ze hebben dus allebei interesse. Heel misschien willen ze zondag meeluisteren.
    En anders moeten ze maar even wachten tot de ALV samen met de  aktiviteitenboer de agenda heeft vastgesteld.

  • 7 maart 2023 om 18:26

    @ Jasper,

    Ik dacht toch dat ik het aardig duidelijk heb aangeleverd en ging er daarom vanuit dat het een geintje van je was, vandaar dat ik je teruggemailde: Kijk toch nog eens een keer goed…etc.

    Als ik tijd heb zal ik daar de deur even opmeten. Neem iig. maar paar plankjes/houtjes mee (missch sowieso handig voor onderweg), dan kom je de drempeltjes wel over.

    Maarrr..wat ík dan weer nergens zie staan in de agenda is dat je naar mijn naam moet zoeken en mij een mailtje moet sturen voor het alv-adres…

    Kunnen we het mooi over hebben op de alv!

    Leuke avond nog.

     

  • 11 maart 2023 om 21:11

    Adres + plattegrond:

    Log in,

    Ga naar Forums > Prive: Besloten bestuurscollum > Alv.

     

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door Frank.
  • 12 maart 2023 om 10:55

    Iedereen,
    Helaas werkt t lichaam te veel tegen voor een lange zit bij de ALV van vandaag. Ook heb ik voor t reisje er naar toe al te veel opiaatjes opgeknabbeld.  En met al die politiemannekes en rechercheurs in onze ledenlijst, is me t risiko op een ‘staandehouding’ te groot… 

    Ik moet dus verstek laten gaan maar wens jullie een goede vergadering en veel creatieve plannen en ideeen voor t komenede jaar.

    Wie zin en tijd heeft is naafloop van harte uitgenodigd om even een bakkie bij me te komen doen. Want naar ‘de Rijnhof’ , Dorpsstraat 50, kamer 116 in Renkum is hooguit een minuutje of 10.
    Voor alle Dom-Dom verslaafden…   de Dorpsstraat is in t centrum van deze metropool en is een voor verkeer gesloten voetgangersgebied.  De achterzijde heeft óók een mooie ingang.
    En best veel auto- en motor parkeerplek.
    JAPS: 06-53642840

  • 12 maart 2023 om 15:36

    Dames, heren, trans, non binaire  etc etc leden, het was mij weer een waar genoegen om tijdens de ALV weer talrijke ideeën en voorstellen te horen langskomen. We gaan er een prachtig en actief 2023 van maken. Met Fred als activiteitenleider moet dat lukken.

  • 12 maart 2023 om 19:34

    Was weer een gezellig weerzien en geloof wel dat de locatie door iedereen gewaardeerd werd. Aangezien alle vloerdelen nog op dezelfde plek liggen en er zelfs geen ramen zijn gesneuveld, denk ik dat we – als motorclub- grote kans maken hier volgend jaar weer welkom te zijn. Ik ga er iig. m’n best voor doen.

    Als nieuwe Secretaris-Generaal, zal ik ook mijn best doen Mike goed op te volgen. Alleen als jullie niets van me verwachten, denk ik dat dit kans van slagen heeft..;)

  • 12 maart 2023 om 19:45

    .

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 12 maart 2023 om 22:21

    De notulen van de ALV zijn opgenomen in het ledendeel onder bestuursforum.

  • 13 maart 2023 om 16:00

    De notulen van de ALV zijn opgenomen in het ledendeel onder bestuursforum.

    Dank.