• 19 mei 2021 om 20:18

    Beste leden,

    Even een herinnering dat de ALV gaat plaatsvinden op zondag 6 juni. Adres is te vinden in de agenda. Ontvangst vanaf 10.00 uur, 11.00 beginnen we.

    In verband met het treffen van de toereikende corona maatregelen dien je je wel van te voren in te schrijven. Niet inschrijven is dus niet komen!

    Mike

     

     

     

  • 21 mei 2021 om 22:25

    Aan de Leden,

    Vanwege de Covid-19 Maatregelen moet er voor de ALV tevoren aangemeld worden via de “Agenda: ALV 2021 – Aanmeldingen”. Liefst voor 1 juni, wij moeten namelijk ervoor zorgen dat er genoeg stoelen zijn en zo. De aangemelde namen zijn altijd alleen leesbaar voor ingelogde leden.

    Alle informatie, incl. agenda, wordt gepubliceerd op het Forum bij “Privé:Bestuurs column”: Topic ALV 2021. Ook dit is alleen toegankelijk voor Leden, na inloggen!

    Namens het bestuur, Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door haveloos.
  • 28 mei 2021 om 16:14

    In de nadagen van de lente wordt het dan eindelijk Lente. En er zit nu ook schot in de versoepeling van de covid-19 maatregelen.
    Dus is het nu echt tijd om nieuwe motorplannen te maken en dat doen we op de ALV, die is alweer volgende week, 6 juni!
    Vergeet niet je in te schrijven bij de Agenda!

  • 6 juni 2021 om 18:06

    Was een gezellig weerzien. Iedereen bedankt voor zijn / haar inbreng.

    Heb een foto album aangemaakt, eventueel mogen de foto’s ook per mail of app toegestuurd worden.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door TheHunter.
  • 7 juni 2021 om 11:51

    Eindelijk was het dan zover.. de ALV 2021 ging nu ook echt door!

    Een memorabele dag met een wisselende voorzitter.

    Gezellig zo’n hele club op de oprit.
    Een mooie dag, mooie opkomst en weer lekker gelachen.

    Nog een paar foto’s in het album.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 7 juni 2021 om 15:34

    Iedereen bedankt voor deze gezellige bijeenkomst en Frank voor de gastvrijheid! Weer een beetje bijgepraat en vooral ook gelachen. Zonnetje erbij, helemaal goed. Nu nog een motorbroek waar de extra vergaarde kilo’s van het afgelopen jaar bij in passen en het plaatje is weer compleet.

    Graag wil ik nog wel even een kanttekening zetten bij het volgende, want ik zie in de notulen dat nu werkelijk de aanname gedaan is dat Philip en ondergetekende ook dit jaar weer het kampeerweekend organiseren en dat is niet juist. Van Philip heb ik vernomen dat hij er helemaal niet bij kan zijn en dat is voor mij ook nog maar de vraag. Ik denk dat dit dus even een gezamenlijke inspanning moet gaan worden van de groep kampeerders die zeker weten dat ze gaan, zeker ook gezien de korte resterende tijd die we nog hebben om nog iets te organiseren.

  • 8 juni 2021 om 10:33

    Heel graag gedaan en voor herhaling vatbaar.

    Waar zie jij de notulen?

  • 8 juni 2021 om 14:00

    Oke thnx,

    Had het eigenlijk hier verwacht…

  • 8 juni 2021 om 15:44

    Oke thnx, Had het eigenlijk hier verwacht…

    Dat andere stukje forum is alleen voor leden, dit kan volgens mij iedereen lezen.

  • 9 juni 2021 om 09:52

    Barbera, excuus voor de aanname dat jij en Philip het kampeerweekend zouden regelen. Voor diegene die wel willen gaan neem even contact op met DenneD.