• 10 november 2021 om 16:57

    Nou das wel een heel mooi plekkie. Top hoor!

  • 10 november 2021 om 21:04

    Ben afgelopen zaterdag een verkenning wezen doen. Ben op wat ideeën aan het broeden.  Heb wat hulp aangeboden gekregen, gaat leuk worden.

    Doel is op klein terrein, 200×30 mtr een aantal oefeningen uit te zetten om de speciale verrichtingen te oefenen. Denk aan garage keren, ring steken en kozijn draaien. Wil nog een uitdagende wip bouwen, er zullen verschillende obstakels zoals boomstammen en rioolbuizen worden neer gelegd. Insteek, voor iedereen wat wils een route voor de beginner, maar ook voor de meer gevorderden.

    Op het braak liggend mais land wil ik een proef uitzetten van ongeveer 3km. Hierin komen aantal slingers, een mais cirkel etc. Ga kijken zo maximaal mogelijk gebruik te maken van het stuk de grond.

     

     

  • 10 november 2021 om 21:08

    Graag zoveel mogelijk aanmeldingen, niet afwachten een last minute afmelding is geen probleem. Ook als je alleen voor een bakkie koffie en koek komt.

    Als in de week voor de 11e te veel neerslag valt, zullen we het met een week verzetten naar de 18e. Zodat het voor iedereen mogelijk is om rond te komen.

  • 11 november 2021 om 21:03

    Ik wil met de xtz 750 komen, is dat veld begaanbaar voor zn  rally beest?

  • 12 november 2021 om 07:23

    Tuurlijk Pietje. We helpen die Super Tenere wel over die dikke boomstam heen tillen.

    aangemeld, leuk Jona!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 13 november 2021 om 13:19

    Haha, leuk filmpje. Oef… gelukkig de camera zonder helm en hoofd!

  • 13 november 2021 om 14:14

    Leuk man. Arjan Brouwer heeft een eigen maisveld, waarin hij ook een parcours had uitgezet. Tussen de mais door weliswaar, maar ik zal je de ‘route’ ff sturen.

  • 14 november 2021 om 10:54

    @Pietje, dat komt wel goed. Is ook een mooie gelegenheid om rondje te rijden op andere motor. Mijn TT staat bijna weer in elkaar met verse koppakking.

    Vincent, stuur maar door, leuk om idee wat te vormen.

  • 14 november 2021 om 17:39

    Ik heb je een plaatje via signal gestuurd gisteren.

  • 16 november 2021 om 07:28

    Zou je per mail kunnen versturen? Signal nu ff inactief.

  • 20 november 2021 om 20:31

    9:45 –
    Aanmelden, omkleden bakkie doen
    10:30 –
    Briefing, uitleg opzet van de dag.
    13:00 –
    Lunch
    13:45 –
    Middagsessie met een gezamenlijke
    14:30 –
    Afsluiting cross rondje

    Moet die briefing en uitleg nou tot de lunch duren? Pfff.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 20 november 2021 om 20:31

    ?

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 21 november 2021 om 21:49

    Wordt het een crossbaan of is het ook een behendigheids/leer parcours waar we iets kunnen opsteken/oefenen.

    Zoals over obstakels rijden draaien maken e.d.?

    Greets Maurice

  • 22 november 2021 om 21:51

    Het idee is om op het eerst stuk gras (vooraan) een behendigheid parcours neer te leggen. Dus draaien en keren, etc. Zal kijken om deze week wat op papier te krijgen en dat hier te delen.

     

    Doel is voor zowel de beginner als gevorderde uitdaging te creeren.

     

    Op de maisakker kan dan een grotere ronde gereden worden. Met bochten op wat hogere snelheid.

  • 23 november 2021 om 19:47

    Dit is het idee voor gedeelte van de rijvaardigheid. Vind plaatst op stukje grasveld voor iedereen te berijden.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 5 maanden geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.