• 9 oktober 2021 om 21:31

    Normaal staat december altijd in het teken van een super mooi offroad evenement. Genaamd de VRO op Havelte. Nu zijn we door omstandigheden opzoek naar een mooie locatie als alternatief voor Havelte. Tijdens de ALV werden aantal locaties genoemd. Kan iemand mij helpen herinneren? Eventueel nieuwe suggesties zijn welkome. (Mij eventueel even bellen met ideeën mag natuurlijk ook.) Bij voorkeur iets betaalbaars

    Onderstaande staat mij bij:

    • Action Planet Sparenwoude
    • Eiland van Maurik
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 3 maanden geleden door TheHunter.
  • 11 oktober 2021 om 13:46

    Ik tik dit draadje even in de actieve topics.

    Heb wel trek in een VRO.

    Was Oirschot geen optie?

     

    Meteen even de vraag hoe het met de andere agendapunten staat want nu alle  corona maatregelen zo goed als verdwenen zijn mag er weer veel.

    Die veringdag (alleen T7) en pannenkoekenrit zijn mooie initiatieven maar zijn geen agendapunten.

     

     

  • 11 oktober 2021 om 16:10

    Ik tik dit draadje even in de actieve topics. Heb wel trek in een VRO. Was Oirschot geen optie? Meteen even de vraag hoe het met de andere agendapunten staat want nu alle corona maatregelen zo goed als verdwenen zijn mag er weer veel. Die veringdag (alleen T7) en pannenkoekenrit zijn mooie initiatieven maar zijn geen agendapunten.

    Waaróm eigenlijk niet op de agenda?
    Moet ik de Pannenkoekenrit naar stadsrally omdopen (we zien Arnhem op de borden, Zwolle wordt benadert en we schampen Kampen..), dan kan ie op de agenda en krijgen we koffie-vergoeding.

    back on topic: Ik heb ook wel trek in een VRO (maar óók zeker in een pannenkoek ;).

  • 11 oktober 2021 om 17:19

    Havelte mag niet meer?

     

    Ik bedoel, welke omstandigheden…

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 5 maanden geleden door Kibbe.
  • 11 oktober 2021 om 17:40

    Ik meen te herinneren dat we geschorst waren omdat we vorige keer buiten de paden hebben gereden?

  • 11 oktober 2021 om 20:38

    Klopt in 2022 mogen we weer een aanvraag doen. Oirschot is geen optie, te duur en al vol agenda.

    Mooiste zou zijn als we out off de box denken en een locatie weten via via oid. Zit ook nog we te denken  om bij mijn ouders in de buurt een boer te vragen. Mais gaat er binnenkort af, zou dan wel een zaterdag worden.
    Er gaat dan wel veel werk in voorbereiding zitten, moet dan wel minimaal 20-25 man/vrouw op af komen.

  • 11 oktober 2021 om 21:47

    Klopt in 2022 mogen we weer een aanvraag doen. Oirschot is geen optie, te duur en al vol agenda. Mooiste zou zijn als we out off de box denken en een locatie weten via via oid. Zit ook nog we te denken om bij mijn ouders in de buurt een boer te vragen. Mais gaat er binnenkort af, zou dan wel een zaterdag worden. Er gaat dan wel veel werk in voorbereiding zitten, moet dan wel minimaal 20-25 man/vrouw op af komen.

    Hey Jonathan, dat is precies wat ik hier vanmiddag ook gedaan heb, maar bij de eerste was geluidsoverlast al een struikelblok….. (was vroeger geen probleem, als er tóch een weiland omgeploegd zou worden mochten wij onze gang gaan), maar heb nog 3 opties.
    Zou mooi zijn, lekker centraal (Ede/Ederveen). Hoor het ws dit weekend.

  • 17 oktober 2021 om 20:02

    Ik meen te herinneren dat we geschorst waren omdat we vorige keer buiten de paden hebben gereden?

    Boefjes!!

     

    Maareh, hoe groot moet de speeltuin minimaal zijn, wil het leuk zijn? En wat is te duur? Niet dat ik voornemens ben om mee te rijden, maar wil wel meedenken in het vinden van een locatie.

  • 18 oktober 2021 om 16:02

    Klopt in 2022 mogen we weer een aanvraag doen. Oirschot is geen optie, te duur en al vol agenda. Mooiste zou zijn als we out off de box denken en een locatie weten via via oid. Zit ook nog we te denken om bij mijn ouders in de buurt een boer te vragen. Mais gaat er binnenkort af, zou dan wel een zaterdag worden. Er gaat dan wel veel werk in voorbereiding zitten, moet dan wel minimaal 20-25 man/vrouw op af komen.

    Hey Jonathan, dat is precies wat ik hier vanmiddag ook gedaan heb, maar bij de eerste was geluidsoverlast al een struikelblok….. (was vroeger geen probleem, als er tóch een weiland omgeploegd zou worden mochten wij onze gang gaan), maar heb nog 3 opties. Zou mooi zijn, lekker centraal (Ede/Ederveen). Hoor het ws dit weekend.

    Helaas kunnen we omgeving Ede/Lunteren vooralsnog vergeten.
    Geluidsoverlast en -idd Frans- de loslopende herten in het bosgebied zijn de struikelblokken. Dat laatste had ik me heel niet gerealiseerd en vind ik wel een goed argument..

    Heb mailtjes uitstaan bij Crossbaan circuit in Arnhem en Mc Volgas Ermelo, misschien valt het mee qua prijs.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 5 maanden geleden door Frank.
  • 18 oktober 2021 om 19:17

    Bedankt voor de moeite,

    Ga woensdag bij mij in de buurt ff rondvragen,
    Heb een mail gestuurd naar de action-planet en Eiland van Maurik. Benieuwd naar de uitkomst.

     

  • 19 oktober 2021 om 06:14

    Ik meen te herinneren dat we geschorst waren omdat we vorige keer buiten de paden hebben gereden?

    Ik meen te herinneren dat we geschorst waren omdat we vorige keer buiten de paden hebben gereden?

     

    Guten Morgen,

    kan me herinneren dat we buiten de paden niet echt gereden zijn. Op het veld was alleen om bochtentechniek te trainen, dacht. Ik weet in ieder geval, dat we al die afval weer opgerapt en meegenomen hadden.

  • 26 oktober 2021 om 12:31

    Lekker gestoofde hertenreet. Er zijn toch veel te veel herten.

  • 28 oktober 2021 om 21:19

    We hebben een plan!!

    We zijn welkom bij de boer tegenover mijn ouders. Nu hard werken aan leuke ideeën oefeningen. Baantje uitzetten etc.

     

    11 December VRO Boer Jakob

    Beknopt dag schema:

    9.45 Aanmelden, omkleden bakkie doen
    10.30 Briefing, uitleg opzet van de dag.
    13.00 Lunch
    13.45 Middagsessie met een gezamenlijke
    14.30 Afsluiting cross rondje
    Net als tijdens de eerdere edities willen we dit jaar weer poging doen iets aan onze rijvaardigheid kwaliteiten te verbeteren. Dit jaar niet op het terrein van Havelte maar bij boer Jakob.  Opzet moet nog worden uitgewerkt. Het idee is om voor zowel de beginner als de gevorderde een leerzame en aantrekkelijke dag van te maken. Voor sommige is de lunch en koffie met koek al genoeg reden om te komen!!

    Hou rekening met elkaar, zodat ongelukken op alle manieren worden vermeden. Behalve dat we daar een hekel aan hebben is het ook nog eens zo dat sommige rijders op maandag weer met die motor naar hun werk gaan, dus is heel houden ook belangrijk.

  • 28 oktober 2021 om 21:21

     

    Poehee….. Wat een evenement!!

    Inschrijven via de agenda

    Wees er snel bij!

  • 30 oktober 2021 om 18:51

    Geweldig Jonathan!