• 9 februari 2021 om 18:52

    Wordt er nog een beetje gereden eigenlijk!?

    Afgelopen weekend ritje gedaan. Kwam ook nog verschillende DTAers tegen :-).

    Groeten vrolijke noppenvriendjes!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 11 februari 2021 om 15:07

    Goeie ACTIE!!!!!

    Mooi filmpje, top hoor.

  • 11 februari 2021 om 17:29

    Zeker, maar meestal niet in het weekend. Woensdag de 17e weer, als het een beetje gaat dooien.

    Ik kijk er wel weer naar uit om met jullie een ritje te doen.

  • 11 februari 2021 om 19:20

    Ik rij dagelijks wisselend tussen de Ténéré en de Crosstourer.
    Maandag en dinsdag met de XTZ want die is wat makkelijker weer op de wielen te zetten als het mis gaat in de sneeuw en gisteren en vandaag weer met de CT want die heeft handvatverwarming, de handschoenen verwarmen niet aan de binnenkant dus net iets comfortabeler in deze temperaturen om half 7 ‘s morgens.

    Vorige week nog even een nieuw laagje modder aangebracht tegen de pekel.

  • 11 februari 2021 om 23:33

    Whow, inderdaad actie, en goed gefilmd. Zie ik hier het gebruikelijke tempo voor een ‘DTA-ritje’?

  • 12 februari 2021 om 07:39

    Prachtig initiatief, geweldig filmpje en collosaale actie.

    Heelemaal enthusiast ervan de hele nacht wakker gelegen, om vanmorgen de tt aantetrappen….uuh shit -12 C, snel weer de motor in de garage en in de auto gestapt.

    Ze hadden toch beloofd, dat het steeds warmer zou worden???

  • 12 februari 2021 om 09:21

    Net op tijd.

     

    Ideale omstandigheden ook…bij het zien van dit gaat het zeker weer jeuken.

  • 12 februari 2021 om 10:03

    Whow, inderdaad actie, en goed gefilmd. Zie ik hier het gebruikelijke tempo voor een ‘DTA-ritje’?

    Dit zijn wel de meer ervaren rijders, op lichte motoren. Dan vlieg je wat makkelijker door de modder. Er rijden meestal ook andere rijders op andere motoren mee, dus voor ieder wat wils.

  • 12 februari 2021 om 15:12

    Dit waren geen Ténéré’s maar enduro fietsen, bedoelt om mee te racen.

    Een Ténéré is best offroad waardig maar het blijft een allroad met een bijbehorend gewicht.

    Met de nodige ervaring is dit tempo er prima mee te doen overigens… Die ervaring heb ik nog lang niet ?

  • 13 februari 2021 om 00:29

    Tenere rijders; maak je geen zorgen. Dit filmpje heeft geen enkele associatie met de DTA.

     

  • 13 februari 2021 om 17:13

    Ha! Ja zou leuk zijn om weer eens in DTA groepsverband te rijden Vincent. Maar dan is het echt georganiseerd en dat moet nog ff wachten… Inderdaad rijden wij nu allemaal met lichte motoren en we maakten zelf ook nog het vergelijk met de tijd dat we allemaal Tenere reden met matige noppen banden. Is eigenlijk geen vergelijk. Maar allebei leuk!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 13 februari 2021 om 17:29

    Tenere rijders; maak je geen zorgen. Dit filmpje heeft geen enkele associatie met de DTA.

    Dank je wel…pfff ?

  • 14 februari 2021 om 10:53

    Goeie actie mannen en dame!

    Leuk fillempie ik moet ook nodig weer eens een keer mee

  • 15 februari 2021 om 08:39

    Tenere rijders; maak je geen zorgen. Dit filmpje heeft geen enkele associatie met de DTA.

    DTA is toch meer van dittum

    Oh My Jos

  • 19 februari 2021 om 21:56

    Blijft de mooiste motor om op te rijden, geen vermogen maar klopt gewoon van begin tot eind.