• 24 mei 2020 om 12:57

In opdracht van de dochters van Sander mag ik jullie de 3YF uit Sander’s nalatenschap aanbieden.

De staat ervan is onbekend, maar  ‘t ding heeft waarschijnlijk al meerdere jaren stil gestaan en mag daarom voor een redelijke prijs weg.
    Plaatjes zijn er niet van.Wat je ziet is wat je krijgt en wat je krijgt is wat je ziet. Er zitten waarschijnlijk ook nog wat losse onderdelen en/of kleding etc. bij. Dat moeten we dan samen even doorlopen en uitzoeken.

Het plan is derhalve dat we er in Woerden even samen naar gaan kijken.

Stuur me even een boodschap/mail/ruw prijsvoorstel via de DTA-site bij serieuze interesse. Dan komen we er vast samen wel uit.

• 24 mei 2020 om 12:58

Je mag me ook bellen.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door jasper tornij.
  • 25 mei 2020 om 16:26

Inmiddels heb ik wat meer spulletjes…
    Navigatie…. de gewilde CS60 met toebehoren,software, 12V kabeltje, boekjes originele doos… en er zit ook nog een mount aan de motor. ik kan alleen slecht zien op t plaatje of dat voor deze CS is…

• 27 mei 2020 om 20:16

Hai Jasper,

Check even je telefoonnummer in het adresboek op het forum. Ik belde je niet zozeer voor de motor, maar om een andere reden, maareh…..kreeg een alleraardigste dame aan de telefoon, die nog nooit van jou gehoord had.

• 27 mei 2020 om 20:46

Hey… Dank je wel voor de tip. ‘t Is aangepast.
    (nou weet ik ook waarom ik nooit gebeld werd… :-(  )

En die motor van Sander kon tóch ook nog wel eens heel interessant voor je zijn, hoor!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door jasper tornij.
  • 28 mei 2020 om 10:30

“. ik kan alleen slecht zien op t plaatje of dat voor deze CS is…” . Heb je wel foto’s? Kun je ze plaatsen?

dank, Norbert

• 28 mei 2020 om 11:01

Hoi.  Detailfoto’s van los materiaal (crosskleding, jassen, leren broeken, cross en intermediate laarzen… dat soort dingen) moet ik eerst zelf maken. Dat doe ik -na een inventarisatie van wat ik allemaal ga aantreffen in de dozen- dan liever alleen voor en aan geïnteresseerden.  De dozen staan hier nog opgestapeld in de gang.   T is een wat trieste opdracht die ik mezelf heb opgelegd… maar t mooiste wat ik nog voor Sander en zijn dochters kon doen.
    Helaas weet ik verder niets van de motor… kmstand op de teller ie iets van 15.000 of zo. ik heb t zooitje blind overgenomen tegen  een prijs waarvan ik denk dat die ongeveer marktconform is. Met de hoop/verwachting  dat iemand er brood in ziet en/of TLC aan wil geven.
    Mocht dat niet direct lukken, dan wordt t mijn eigen winterprojektje. Als ie weer netjes, up en running is verandert de status van projekt naar rijklaar… en dus verandert dan ook de prijs. Lijk me logisch

Op termijn laat ik wel ff wat meer foto’s maken, of ik ga t hele zooitje ophalen.  Maar dan moet ik eerst enorm veel ruimte maken in mijn veel te kleine werkplaatsje…

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door jasper tornij.
  • 30 mei 2020 om 05:54

Heel veel sterkte met dit alles, mooi dat je dit kunt doen Jasper.