• 24 april 2019 om 19:30

    Mijn broer Yon, tevens eigenaar van de allereerste uit 1989 herinnerde mij eraan, dit jaar bestaat de Super Tenere 30 jaar!! wij zij liefhebbers van deze noot van de Tenere stamboom, ik heb er nog een reis mee door Canada mee gemaakt, en ben destijds op mijn 89 ‘r er, die ik van voormalig DTA lid ,Tom, hebt geerft, mee naar Spanje verhuisd , met een rugzak, en Hein Gericke rolzak, was alles wat ik mee had,  met als belofte aan Tom, die naar Nieuw Zeeland verhuisde de motor in stand zou houden, omdat we samen zo enorm veel leuke momenten hebben beleefd op onze Super Tenere’s, inmiddels, ook al weer 8 jaar geleden, en  wat meer levenservaring en wijsheden….opgedaan, de belofte is tot op de dag van vandaag nog steeds ingelost, ik vraag me af wie er nog meer leden en of niet leden zijn die belangerijke waarde hecht aan de S Ten, dit zou willen te kennen geven, en of we dit Jubileum jaar iets organiseren?

     

  • 24 april 2019 om 19:58

    Op het eiland New Found land onderweg richting Trans Labrador Highway, mijn droom is werkelijkheid en ik kan het zelf nog maar nauwelijks bevatten, de volgende morgen ga ik inschepen naar Labrador, is het plan, en  het loopt heel anders… een paar uur eerder Port aux Basque achter me gelaten,  het grote avontuur is nu echt begonnen, en ik rijdt op wolken, mijn mooiste moment op mijn eigen  opgebouwde motor.

  • 25 april 2019 om 15:02

    Hee Iggy, veel plezier daar.

  • 25 april 2019 om 17:25

    ja het is wel mooi om daar even bij stil te staan,ook als club.ik vind het nog steeds een van de mooiste machines die ooit is gebouwd. heb er zelf een gehad van 1992 tm 1995. en 50000 probleemloze km mee gereden

  • 19 mei 2019 om 15:10

    Dank je wel Ekko, gaat helemaal goed komen.

  • 19 mei 2019 om 15:15

    Nou zeker weten, misschien kunnen we de tijd 30 jaar terugdraaien tijdens het DTA treffen, benieuwd wie er nog 3ld rijdt?

  • 20 mei 2019 om 06:47

    Te gek man, doe voorzichtig. En geniet er van.

  • 20 mei 2019 om 09:44

    Te gek man, doe voorzichtig. En geniet er van.

     

    Dank je Bert!

  • 20 mei 2019 om 17:34

    Iggy, zit je nu opnieuw in Canada?

  • 20 mei 2019 om 20:20

    Enjoy!! Happy Valley-Goose Bay ken ik nog van vroeger, gaaf. Succes!!

     

  • 20 mei 2019 om 23:31

    Is de Labrador Hwy ondertussen geheel geasfalteerd ? toen ik daar was waren ze er druk mee bezig.
    Ben je op tijd terug voor ons DTA Treffen in september?
    Have a nice Trip

  • 21 mei 2019 om 04:15

    Iggy, zit je nu opnieuw in Canada?

    Welnee, is foto van een paar jaar geleden.

     

  • 21 mei 2019 om 04:21

    ik heb er nog een reis mee door Canada mee gemaakt, en ben destijds op mijn 89 ‘r er, die ik van voormalig DTA lid ,Tom, hebt geerft, mee naar Spanje verhuisd

  • 21 mei 2019 om 04:22

    Enjoy!! Happy Valley-Goose Bay ken ik nog van vroeger, gaaf. Succes!!

    Jij was er ook?  wanneer?

     

  • 21 mei 2019 om 04:24

    Is de Labrador Hwy ondertussen geheel geasfalteerd ? toen ik daar was waren ze er druk mee bezig. Ben je op tijd terug voor ons DTA Treffen in september? Have a nice Trip

     

    Jazeker, ik heb me reeds ingeschreven!