• 21 april 2019 om 01:13

    Dan komen jullie vast langs Zwolle haak ik daar aan.

  • 21 april 2019 om 15:26

    Helaas kan ik niet zo vaak aanwezig zijn op de Weserbergland-Treffen?, maar hier is het goede nieuws voor julie (of misschien was dat het goede nieuws?): Mijn 3AJ zal in Ekko’s tuin zijn en julie kunt het kopen. Ze is niet langer een schoonheid ?en omdat ik niet voor haar kan zorgen, wil ik dat ze in goede handen is.? Het moet een beetje geïnvesteerd worden en daarom zou ik slechts 600, – Euro willen. Er kan daar niet veel over worden onderhandeld?. De motor loopt goed, de banden zijn nieuw en in de winter voor het laatst heb ik ze uit elkaar gehaald en veel gereinigd. Dus, ze ziet er naar uit om je volgend weekend te zien. Vrolijk Pasen!??

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 23 april 2019 om 11:30

    Kan iemand twee jaarboeken meebrengen? Voor Rainer en voor mij? Dankeschön

  • 23 april 2019 om 12:23

    Dat worden er dan 3, want ik wil er ook één.

  • 23 april 2019 om 19:18

    Ben ook nog aan het overwegen om te komen. Heb nieuwe voorband besteld voor de GS1150. Hoop dat deze op tijd binnen komt, nog geen verzendbevestiging ontvangen. Dat word spannend.

  • 23 april 2019 om 19:18

    philip de route die ik heb gaan  van woudenberg naar eibergen komt niet in de buurt van zwolle

     

  • 23 april 2019 om 19:30

    jan ik dacht eerst aan een startpunt bij de mac in breukelen. maar de wordt de route  erg lang .

    ik wil nu het startpunt doen in woudenberg.brasserie schimmel,stationsweg 243 10.00u.

  • 23 april 2019 om 20:33

    Misschien Philip ergens bij Hengelo oppikken ?

  • 24 april 2019 om 00:05

    Marcel stuur me de route maar kijk wel waar ik het beste kan aansluiten.

  • 24 april 2019 om 08:42

    Ben ook nog aan het overwegen om te komen. Heb nieuwe voorband besteld voor de GS1150. Hoop dat deze op tijd binnen komt, nog geen verzendbevestiging ontvangen. Dat word spannend.

    Hee Jonathan, leuk. Ik red het vandag toch niet de boodschappen te doen, dus kun je gerust nog op je band wachten en inschrijven.

  • 24 april 2019 om 19:25

    Helaas heb ik mij weer afgemeld voor dit weekend… Kan m’n bagage voorziening niet op tijd af krijgen, opvang bleek lastiger dan verwacht en dan doet de weersvoorspelling de laatste druppel die de emmer doet overlopen…

    Heb ik wel wat meer garagetijd om rustig m’n bagagerek af te krijgen voor de volgende rit…

    Voor diegene die wel gaan, alvast veel plezier en ik hoop dat het weer beter uit pakt dan de voorspellingen! Ik kijk uit naar de verhalen…

    Shut up and ride!

  • 24 april 2019 om 22:10

    Marcel stuur me de route maar kijk wel waar ik het beste kan aansluiten.

    Marcel kan je mij ook de route sturen.

     

    Zijn nu 2 voorbanden onderweg, morgen monteren. Moet goed komen.

    Zal wel op neer komen dat ik  zonder enige voorbereiding op de motor stap, heb ik nog iets meer nodig dan een slaapzak en een bord en bestek?

  • 25 april 2019 om 08:17

    Prima,

    je hebt een tentje nodig als het onverwacht toch zou regenen. Een Tandenborstel en een schone onderbroek ist steeds goed erbij te hebben.

    Aan- of afmelden kan nog tot morgen ochtend. Vandag wordt het weer rond 25 graaden met dik zon.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren geleden door ekko. Reden: rechtschreibung
  • 25 april 2019 om 08:39

    Zijn nu 2 voorbanden onderweg, morgen monteren. /quote]

    Kom je op een Niken ?

  • 25 april 2019 om 08:41

    Zijn nu 2 voorbanden onderweg, morgen monteren.

    Kom je op een Niken ?