• 22 februari 2019 om 12:23

Leuk is, dat er nog geen afmeldingen zijn voor het Weserbergland dit jaar:)             Is eventueel daarom, dat er nog geen aanmeldingen zijn;)

Tegen de kou in de nacht helpt een dikke slaapzak, genoeg van dat duitse bier en een extra deken. We gaan vuurtje stoken in de avond, sterke verhalen vertellen tot midden in de nacht en rondjes rijden bij straalende zon. Dus schrijf gerust in.

• 25 februari 2019 om 18:43

Goedenavond, vandaag hadden we hier 16 graaden, morgen zal het rond de 20 woorden. Na mijn berekeningen komen we dan eind april boven de 30 graaden.

Mijn recherche zegt, dat het weserberglandtreffen 2013 ook eind april plaats vond. Iedereen kreeg een extra deken in de tent en het was goed te doen. Zie de fotos.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  ekko.
  • 2 maart 2019 om 08:52

Je reclame praatje heeft geholpen

• 26 maart 2019 om 16:26

Aanmelden kan tot woensdag 24. April, dan weet je ook ongeveer hoe de bewolking uitziet op het weekend. Afmelden kan dan niet meer omdat ik de boodschappen dan al gedaan heb.

Bbq op vrijdag- en zaterdagavond en ontbijt op zaterdag- en zondagochtend staat klaar.

Zaterdag vanaf rond 10.00 uur lekker rijden. Ik dacht aan een Raid de Ville in Hannover, maar ik geloof niet, dat ik dat nog voor elkaar krijg.

Dus gaan we zickzacken door het schöne Extertal. Doel is, zo dicht als mogelijk bij de waterval op de Patenstieg te komen zonder wandelaars en boswachters jaloers op onze stoere tweewielers te maaken. Beetje loopen zit er dus in. Het wordt een asfaltrit met hier en daar een bochtje erin.

Denk aan tent, slaapzak en matje of check hier in : http://www.bad-hiddenserborn.de/   als je geen zin in campeeren hebt.

Wichtig!!! Denk aan eigen bbb = bord, bestek en beker! meetebrengen.

• 3 april 2019 om 19:41

Ik heb een leuke route begonnen. Met in het begin touren na het fabuleuze “Kaiser Wilhelm Denkmal” tussen Minden en Porta Westfalica. Van daar heb je een prima uitzicht over een deel van Duitsland die je met een friet in de hand kan genieten. Wie wil kan ook nog een kijkje doen in het museum over de geschidenis van het gebied.

Daarna gaan we verder angstnippelvernichtend touren na de “Wasserfall zur Hölle” in het Extertal. Beetje loopen en dan genieten van herafallend water, zeker leuk.

Hierna kunnen we bij “Günters Kurve” nog effe een koffie met gebak eten of een strammer max of wat weet ik veel. Op het einde staat de bbq in mijn tuin te wachten. De Route is rond 180km met zoveel als mogelijke enorm gevaarlijke bochten op kleine wegen. Denk dat de rote/ track vanaf midden april is afgewerkt.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  ekko.
  • 4 april 2019 om 12:25

Ik heb er weer zin in Ekko. Ziet er weer veelbelovend uit.

• 11 april 2019 om 14:38

Yes Ekko … een lekker stukje vlees,

een prachtige route met van die mooie borden

en gezellig kamperen

en niet te vergeten de oude koeien

wat willen we nog meer…

Heb er weer zin in…

• 11 april 2019 om 18:10

Prima, en het bier niet te vergeeten..

…een van die borden hebben ze juist weggehaalt omdat we er laatst jaar niet langs gereden zijn.

De route zit klaar op m´n computer, wie hem wil stuurd even een mailtje met emailadres via het smoelenboek .

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  ekko.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  ekko.
    Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 13 april 2019 om 20:03

Route ziet er goed uit. Vooral deel 2 lekker véél bochtenwerk, ikheberzininkannietwachten.

• 17 april 2019 om 20:54

haha, mooi ook waar dat bochtenwerk vandaan kom… http://www.xtremerides.nl...

Ik heb mij onder voorbehoud ingeschreven, met of zonder pappie! Moet nog wel ff oppas zien te regelen voor m’n dochter… Ze mag nog niet zo lang alleen thuis blijven…

Shut up and ride!

• 18 april 2019 om 19:33

we willen met een paar mensen  vrijdag ochtend vertrekken en lekker binnendoor richting ekko.en als er tijd over is misschien terplekke nog een rondje.wie wil er mee?

• 18 april 2019 om 20:04

Als je het aandurft , wil ik wel aanhaken.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  Philip.
  • 19 april 2019 om 14:16

Haak ik misschien ook wel aan, vanaf waar en hoe laat vertrekken ?

• 20 april 2019 om 16:08

rond tien uur  ergens in de buurt van utrecht.

• 21 april 2019 om 00:12

rond tien uur ergens in de buurt van utrecht.

Dat is wel een flink gebied hoor.