• 28 juli 2017 om 21:44

    we gaan weer een rondje rijden in noord holland .

    voor de thuisblijvers.

    zaterdag 12 augustus. 10  uur verzamelen. 11 uur rijden.

    brasserie .golfbaan spierdijk.

    wogmeer 86 a.1643 nh. spierdijk.

    nog steeds bochten in overvloed hier in  de regio.

    ik rij de route voor .geen gps routes.

  • 29 juli 2017 om 20:09

    kbendrnie…

    smiley die keihard huilt

    veul plezier

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 5 augustus 2017 om 13:14

    Leuk ritje.

    Ik heb alvast hetzelfde weer besteld als vandaag en dat gaat vast wel goed komen.

  • 8 augustus 2017 om 14:37

    Ehhh…..weermannen zitten er meestal naast toch???

    Gewoon omdat je weet dat het toch niet nodig is regenpak mee….:):)

     

  • 11 augustus 2017 om 00:38

    Weermannen mag niet meer, is niet Genderneutraal ! maar sinds ze geen weersvoorspellingen meer doen en alleen maar een verwachting uitspreken heb je niks meer aan die tiepes !
    Maar na overleg met mijn Engeltjes Boven denk ik dat het een mooie zaterdag gaat worden.
    Vorig jaar heb ik niet deel kunnen nemen aan de Mid Zomer vanwege mijn Duitse cursus, het verlengde WeserberglandTreffen. Maar dit jaar had ik daarvoor het 1e weekeinde van Augustus vrijgehouden -> De 12e heb ik al andere afspraken, zodat ik echt niet kan komen. Behoorlijk balen, want de routes in NH langs allerlei riviertjes en kanaaltjes en de bijbehorende dijkjes moet behoorlijk boeiend zijn !
    Wens jullie veel Genieten toe,
    Frans

  • 11 augustus 2017 om 20:25

    Ik moet me helaas afmelden voor de toertocht. Voor degene die gaan veel plezier gewenst.

  • 11 augustus 2017 om 20:26

    die weerprofeten zitten er toch meestal naast .het heeft hier de hele week nog niet geregend.dus het zal morgen ook wel over drijven.

  • 11 augustus 2017 om 20:28

    he! watje bang voor een paar druppels?

  • 12 augustus 2017 om 23:30

    Volgens mij was het vandaag prima weer in Noord Holland !
    Hebben jullie een leuke tocht gehad ?

  • 13 augustus 2017 om 11:16

    Het was een zeer geslaagde dag en als het dreigde te gaan spetteren deed ik mijn regenpak aan en werd het direct droog.? Lekker 220km getoerd met leuk gezelschap!

    Uitgebreid verslag volgt….

     

  • 14 augustus 2017 om 11:07

    Ik ga diep door het stof mensen ik ben heeeeel soms een watje maar meestal een bikkel.

  • 14 augustus 2017 om 14:38

    Was een zeer geslaagde rit mannen mensen.
    Echt ongelofelijk knap van Marcel dat hij alle leuke dijkjes in Noord-holland weet en die in combinatie met buienradar zo ten uitvoer weet te brengen dat je je regenpak gewoon in je tas kan laten.
    En dat allemaal zo uit zijn blote hoofd, dan ben je een uber dijkritcreateur

    Hopelijk volgend jaar weer Marcel!!

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door Raymond W.
  • 14 augustus 2017 om 15:25

    Was een zeer geslaagde rit mannen mensen. Echt ongelofelijk knap van Marcel dat hij alle leuke dijkjes in Noord-holland weet en die in combinatie met buienradar zo ten uitvoer weet te brengen dat je je regenpak gewoon in je tas kan laten. En dat allemaal zo uit zijn blote hoofd, dan ben je een uber dijkritcreateur Hopelijk volgend jaar weer Marcel!!

    Een geweldige gender neutrale reactie Raymond, ik heb dus wat gemist

  • 15 augustus 2017 om 21:43

    Jammer, door de vakantie was ik deze rit even vergeten. Mooi dat jullie het goed gehad hebben

  • 15 augustus 2017 om 23:24

    Zwaar balen dat ik deze rit ook dit jaar gemist heb, sorry Marcel!
    Vorig jaar een cursus Duits en dit jaar een vergadering
    Kunnen we de rit opnieuw plannen op de Jaarvergadering voor 2018 ?

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door haveloos.