• 27 juli 2016 om 12:52

    Hallo,

    Test bericht norbert

  • 27 juli 2016 om 12:55

    Goed verhaal, lekker kort

  • 1 augustus 2016 om 22:06

    Is even kijken of ik het verhaal beetje langer kan maken.

    Benieuwd hoe verschillende functie’s werken. Gaaf het invoegen van filmpje, direct dmv YT link er in te plakken.

     

     

    https://jonathantravels.files.wordpress.com/2014/01/san-pedro-grenze-argentinien-cl-045.jpg

    test 02

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter. Reden: toevoegen afbeelding
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
  • 1 augustus 2016 om 22:13

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
  • 1 augustus 2016 om 22:18

    In de editor word de afbeelding juist weer gegeven, op forum lijkt resize niet goed te gaan.

    Onderstaande afbeelding heeft 1903 x 1069 resolutie

     

    Klopt het dat je de bijdragen maar een X aantal minuten kan veranderen. Mijn 2 eerste reactie’s kan ik namelijk niet wijzigen.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
  • 1 augustus 2016 om 22:43

    Ziet er al erg netjes uit, benieuwd naar jullie ervaringen.

    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Klopt het dat je de bijdragen maar een X aantal minuten kan veranderen. Mijn 2 eerste reactie’s kan ik namelijk niet wijzigen?</span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Rechts boven (oranje vak) bij laatste reactie word de naam weergegeven van de topic starter en niet van de gene met de laatste reactie. Is dit eenvoudig aan te passen?</span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Afbeeldingen met bredere resolutie in het forum, vinden nog niet op juiste manier plek op het forum.</span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Is het mogelijk om de opmaak taakbalk uit te breiden met bijvoorbeeld knop ‘opmaak wissen’ Vooral handig als je tekst kopieert van een andere website. </span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Zou het  mogelijk zijn om voor de gebruikers bijvoorbeeld 5x foto tegelijk kan uploaden, na het uploaden automatische terugkeert naar het album. </span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Na uploaden geeft module aan dat er een succesvolle upload heeft plaatsgevonden maar deze verschijnt niet in het album. </span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Inschrijven bij een evenement nog niet mogelijk. </span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>De contact gegevens van de secretaris staat nog niet juist in het formulier ‘contact’  (oude gegevens) </span></span>
    • <span style=”color: #606060; font-family: Roboto, sans-serif;”><span style=”font-size: 13px; line-height: 19.5px;”>Is er een mogelijkheid tot zoekfunctie in het forum? (ter voorkoming van dubbelpost)</span></span>

    Klopt het dat je de bijdragen maar een X aantal minuten kan veranderen. Mijn 2 eerste reactie’s kan ik namelijk niet wijzigen?

    Rechts boven (oranje vak) bij laatste reactie word de naam weergegeven van de topic starter en niet van de gene met de laatste reactie. Is dit eenvoudig aan te passen?

    Afbeeldingen met bredere resolutie in het forum, vinden nog niet op juiste manier plek op het forum.

    Is het mogelijk om de opmaak taakbalk uit te breiden met bijvoorbeeld knop ‘opmaak wissen’ Vooral handig als je tekst kopieert van een andere website.

    Zou het  mogelijk zijn om voor de gebruikers bijvoorbeeld 5x foto tegelijk kan uploaden, na het uploaden automatische terugkeert naar het album.

    Na uploaden geeft module aan dat er een succesvolle upload heeft plaatsgevonden maar deze verschijnt niet in het album.

    Inschrijven bij een evenement nog niet mogelijk.

    De contact gegevens van de secretaris staat nog niet juist in het formulier ‘contact’  (oude gegevens)

    Is er een mogelijkheid tot zoekfunctie in het forum? (ter voorkoming van dubbelpost)

    Gaat iets mis bij gebruik van opsommings tekens, zie boven.

     

    Zal morgen nog wat dingen testen, goed bezig heren!

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
  • 1 augustus 2016 om 22:47

    test opsommings tekens:

    1. 34L
    2. 43F
    3. XT600Z
    4. XTZ660
    5. Teneré

    Gaat niet mis bij gebruik van opsommings tekens, maar klooien met opmaak. (vanuit chrome, plakken zonder opmaak.)

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 8 maanden geleden door TheHunter.
  • 2 augustus 2016 om 01:11

    Het is me op de computer gelukt een nieuw wachtwoord te maken.

    op mijn telefoon lukte het niet.

  • 2 augustus 2016 om 12:23

    De oude berichten zie ik als eerste. En de nieuwe als laatste. Kan ik dat anders instellen ergens.?

  • 7 augustus 2016 om 12:50

    Test invoegen afbeelding:

    34L nice

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 8 augustus 2016 om 08:18

    Test voor resolutie:

  • 8 augustus 2016 om 22:53

    test ivm aanpassen tekst na meer dan 5 minuten.

     

    Jeffrey Herlings van het Red Bull KTM Factory team heeft vandaag van zijn dokter groen licht gekregen om deze week de motortraining te hervatten.

    Groen licht voor Jeffrey Herlings, terugkeer in Assen

    Herlings brak tijdens de laatste wedstrijd om de Dutch Masters in Halle zijn sleutelbeen en miste daardoor drie Grand Prix wedstrijden en zag zijn voorsprong in het wereldkampioenschap slinken van 169 punten naar 43 punten. Er staan nog drie wedstrijden op het programma en 1 daarvan is die van Assen.

    Herlings zal de komende weken gebruiken om tijdens de Grand Prix van Assen op 27 en 28 augustus zo fit mogelijk terug aan de start te verschijnen. In de twee weekenden die daar op volgen wordt er gereden op Charlotte Speedway en Glen Helen.

  • 21 september 2016 om 21:45

    Mooi hoor, maar errrrug langzaam, zal vast nog wel verbeteren.

    Enne een wachtwoord van 12 tekens! zijn we een bank geworden?

  • 22 september 2016 om 14:20

    Zo zo, netjes hoor! Het opnieuw inloggen is wel een tikkie onduidelijk.

    Je moet eerst inloggen met user: login pass: login om te komen waar je wachtwoord vergeten kunt aanklikken. Als je vervolgend je wachtwoord wil instellen via de link uit de email moet je weer eerst inloggen met login/login en dan je nieuwe wachtwoord intypen.

    Helemaal 2016!

  • 22 september 2016 om 19:48

    Hm, het wachtwoord wat ik wil is sterk maar niet geldig?

    Paul dank je voor het trukje login/login

     

    Hah, nu is het gelukt

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 6 maanden geleden door ekko.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.