• 2 augustus 2016 om 17:40

    Over een maand staat het DTA treffen weer voor de deur en met het, voorlopig, wegvallen van Frans willen we bij deze vragen of er mensen zijn die willen mee helpen met het opzetten van het treffen.

    In het kort zou gaan om het doen van boodschappen voor BBQ, dus zaken als vlees en verschillende soorten drank. Aangezien zowel ik als Marlene niet in het bezit zijn van een auto zou het helpen als iemand met een auto zich aan zou melden.

    Ook is er de vraag of er mensen zijn die off en on the road routes hebben voor de zaterdag van het treffen. Verder details over het treffen volgen later.

  • 2 augustus 2016 om 17:40

    Over een maand staat het DTA treffen weer voor de deur en met het, voorlopig, wegvallen van Frans willen we bij deze vragen of er mensen zijn die willen mee helpen met het opzetten van het treffen.

    In het kort zou gaan om het doen van boodschappen voor BBQ, dus zaken als vlees en verschillende soorten drank. Aangezien zowel ik als Marlene niet in het bezit zijn van een auto zou het helpen als iemand met een auto zich aan zou melden.

    Ook is er de vraag of er mensen zijn die off en on the road routes hebben voor de zaterdag van het treffen. Verder details over het treffen volgen later.

  • 3 augustus 2016 om 15:40

    Hoi Jan,

    Misschien kan ik daarin wat betekenen? Waar wordt het treffen meestal gehouden? Nu wil ik natuurlijk ook graag een motor daar hebben, dus als iemand mij weer aan een trailer kan helpen voor dat weekend?

  • 3 augustus 2016 om 16:03

    Hoi Jan,

    Misschien kan ik daarin wat betekenen? Waar wordt het treffen meestal gehouden? Nu wil ik natuurlijk ook graag een motor daar hebben, dus als iemand mij weer aan een trailer kan helpen voor dat weekend?

    Bedankt voor je aanbod, misschien heeft Marcel een aanhanger en anders Dennis van der Heydt. Wellicht kan je hem benaderen.

  • 3 augustus 2016 om 17:22

    Hoi Jan,

    Misschien kan ik daarin wat betekenen? Waar wordt het treffen meestal gehouden? Nu wil ik natuurlijk ook graag een motor daar hebben, dus als iemand mij weer aan een trailer kan helpen voor dat weekend?

    Dat moet wel lukken, in Benschop een aanhanger staan.

  • 4 augustus 2016 om 05:35

    Dat moet wel lukken, in Benschop een aanhanger staan.

    Top! In Benschop een aanhanger ophalen is logistiek gezien ook wat praktischer vanuit Nieuwegein.

  • 4 augustus 2016 om 06:29

    Het treffen wordt gehouden in Mander, de camping is al besproken.

  • 4 augustus 2016 om 15:19

    Jan,

    Ik kom naar het treffen en neem als ouwe zak een auto én motor mee. Ik wil wel boodschappen doen, mail je mij dan een boodschappenlijst?
    Kan ik ook zo’n fijne kamer in het huisje reserveren..?

    De oude Bultenrit in dat gebied moet nog steeds mogelijk zijn. Een prima rit over legale paden en ook met de auto goed te doen zo heeft Dennis al aangetoond.

  • 4 augustus 2016 om 16:02

    In tegenstelling tot Ferry komt deze jonge god op de motor. Heb wel nog steeds rugklachten dus wil ook een kamer in het huisje reserveren.

  • 4 augustus 2016 om 17:05

    Een bed reserveren kan je het beste zelf regelen bij boer Frans. Dit is de link geef wel even aan dat voor het DTA treffen komt.

    http://www.ervesnieder.nl/bovahuis.html

  • 4 augustus 2016 om 19:32

    Jan,

    Ik kom naar het treffen en neem als ouwe zak een auto én motor mee. Ik wil wel boodschappen doen, mail je mij dan een boodschappenlijst?
    Kan ik ook zo’n fijne kamer in het huisje reserveren..?

    De oude Bultenrit in dat gebied moet nog steeds mogelijk zijn. Een prima rit over legale paden en ook met de auto goed te doen zo heeft Dennis al aangetoond.

    Hoi Ferry, jouw hulp is welkom. We gaan binnenkort een boodschappenlijst maken. Wellicht heb je nog ergens een oude buitenrit liggen voor het off the road gedeelte voor op zaterdag. Ik zie je in ieder geval op het treffen.

  • 5 augustus 2016 om 05:37

    Als we voor de offroadsectie nu met de auto gaan, kom ik natuurlijk ook met de auto. Raaden jullie meer het met de clio te rijden, of is het geschikter voor het oud volkswagen busje?
    Dan kan ik bijzonder billige inkoop doen bij de lidl tegenover :laugh:

  • 5 augustus 2016 om 05:51

    Een bed reserveren kan je het beste zelf regelen bij boer Frans. Dit is de link geef wel even aan dat voor het DTA treffen komt.

    http://www.ervesnieder.nl/bovahuis.html

    Het huisje (aka fleur’s huuske) zit al bij de huurprijs in, daarvoor hoef je niet meer te bellen. Jullie moeten alleen onderling de bedden verdelen, wie slaapt waar.

    groet, Norbert

  • 5 augustus 2016 om 10:02

    Zolang ik maar niet met Ferry een bed moet delen.

  • 6 augustus 2016 om 14:51

    Als we voor de offroadsectie nu met de auto gaan, kom ik natuurlijk ook met de auto. Raaden jullie meer het met de clio te rijden, of is het geschikter voor het oud volkswagen busje?
    Dan kan ik bijzonder billijke inkoop doen bij de lidl tegenover :laugh:

    We gaan hier zeker gebruik van maken, je hoort van ons.