• 15 januari 2018 om 09:45

    Let op! het laatste weekend van maar weer een weekend naar Terschelling, snel aanmelden is belangrijk ivm reserveren van boot, ho(s)tel en vergunnig.

    Vergunningsaanvraag moet je ZELF doen! Fred zal hieronder zsm aangeven hoe je dat moet doen.

    Iedereen die mee wil, graag zsm dat aangeven via opgave hier.

  • 15 januari 2018 om 22:11

    Even overzicht info uit topic van vorig jaar.

    Boot heen is om 9.45 of om 15.00 en duurt 2 uur. Kost € 35,44 p.p. met motor.
    Als je die neemt die om 11.45 aankomt haal je het net naar de gemeente voor 12 uur.
    Boot terug is om 12.30 of om 17.30 en kost € 33,84.
    Stayokay 3 nachten is do-vr-za. Zondag thuis slapen

    Schema vorig jaar:

    • Aanvragen ontheffing
    • Slapen in Stayokay voor 20pp per nacht (incl ontbijt)
    • Vrijdag boot om 9.45, ontheffing ophalen voor 12.00
    • Vrijdag en zaterdag strand rijden
    • Zondag noot terug. (Overtocht 75 euro pp)

    Iedereen, die in het bezit is van een strandrijontheffing voor de winterperiode mag van 1 oktober tot 1 april op het strand rijden. Deze strandrijontheffing is slechts één winterperiode geldig.
    Komend winterseizoen mag er vanaf 1 oktober op het strand gereden worden. Dat kan tussen Paal 3 en Paal 25, alleen tussen 18.00 uur ’s avonds en 10.00 uur ’s ochtends, dus voor de echte liefhebber. De Noordsvaarder blijft dan nog gesloten.

    meer info:

    https://www.terschelling.nl/home-terschelling/producten_42489/product/strandrijontheffing-terschelling_866.html

    Wie belt morgen even om zeker te zijn dat we nog vergunningen kunnen krijgen?

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 3 maanden geleden door TheHunter.
  • 16 januari 2018 om 13:50

    Even gemaild met Gemeente Terschelling, ze hadden mijn bijgevoegde formulier over het hoofd gezien maar het antwoord was:

    Goedemiddag,

    Er zijn nog ontheffingen beschikbaar. Zou u het formulier in willen vullen en naar ons terug sturen?

    Wilt u ook aangeven wanneer u de ontheffing komt ophalen?

    Met vriendelijke groeten,

  • 16 januari 2018 om 16:18

    In de stayok zijn nog voldoende plaatsen. Wel op tijd reserveren !

     

     

    https://www.stayokay.com/nl/hostel/terschelling#prijzen

     

  • 18 januari 2018 om 10:20

    Goedendag,

    Ik ben nieuw hier. Ik probeer me voor het evenement aan te melden, maar de volgende keer dat ik de pagina met het evenement bezoek sta ik niet meer aangemeld.

    Tip iemand?

  • 18 januari 2018 om 11:41

    Nu is het vanzelf gefixed. Misschien vereiste een goedkeuring van de admin.

  • 9 februari 2018 om 11:29

    Jongens, hoe laat is de boot op donderdag?

  • 9 februari 2018 om 15:53

    Houston we got a problem, het wordt dat weekend heel slecht weer dus kunnen we het verschuiven naar 30 en 31 maart?

  • 9 februari 2018 om 16:00

    Lijkt me een prima idee. Alleen maar betwijfel ik dat het weer met zo’n precisie kan voorspeld worden? Het gaat al zeker 10 keer veranderen.

  • 12 februari 2018 om 21:34

    in dat geval kan ik ook mee ; )

  • 12 februari 2018 om 22:00

    Jongens, ik moet me helaas afmelden. Begin maart ga ik een training bij Toine van Dijk doen en op Paasmaandag rijd ik naar België om bij Endurofun een cursus te volgen. Dus zit al een beetje krap met de tijd en geld.

  • 13 februari 2018 om 11:08

    Houston we got a problem, het wordt dat weekend heel slecht weer dus kunnen we het verschuiven naar 30 en 31 maart?

    Daar de  overnachting al geboekt is en 7 April de Transpana begint zou ik het prettiger vinden als we 22 – 25 maart zouden houden.

    Dan heb ik nog 2 weekjes om eventuele last minute hik-ups weg te werken.

  • 17 februari 2018 om 13:13

    Beste Teneristen,

    Op dit moment zijn er 4 inschrijvingen voor het Terschelling weekend. Zowel Fred als Geert blijken echter het weekend van 22-25 maart verhinderd te zijn.

    Als eerste de vraag; Zijn er nog meer geïnteresseerde voor een weekendje zandhappen op 1 van Nederlands mooiste eilanden?

    Zo ja; graag even aangeven in dit draadje en opgeven via de agenda.

    Zo niet; dan zou ik voorstellen het Terschelling weekend , als DTA activiteit, te schappen.

    In plaats hiervan zouden we een mooie offroad rit in het ‘Brabelgisch’ grensgebied kunnen organiseren.

    Graag jullie reactie!

    Groet,

    Dennis, Activiteitenboer2018

     

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 2 maanden geleden door DenneD.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 2 maanden geleden door DenneD.
  • 23 februari 2018 om 15:35

    Dames en heren,

    Het Terschelling Weekend is afgelast. Ondanks het enthousiasme tijdens de ALV waren er toch te weinig inschrijvingen. Wellicht dat het iets te maken heeft met de groep DTA’rs die dit voorjaar de Transpana gaan rijden en dit zelfde weekend een trainingsrit hebben.

    Maar, niet getreurd….. Wij van de afdeling ‘Activiteiten’ hebben niet stil gezeten en een mooi off-road  alternatief gepland in het weekend ervoor.

    Zie Agenda en post in dit forum.