• 1 december 2016 om 14:27

    Nee woor maar hoeveel dagen wil je rijden?

    Als je do middag heen gaat en vr ochtend de vergunnning haalt en dan meteen het strand op kan je vr en za rijden. Dat is mooi. Zondag beetje toerist spelen en op tijd naar huis. Maar alle combinaties zijn mogelijk en dat mag ieder zelf weten. Het leukste is natuurlijk wel als we als groep samen dingen doen.

  • 1 december 2016 om 18:04

    FF time out. Vandaag gebeld met de gemeente. Vergunning moet waarschijnlijk deze maand voor de 16e persoonlijk afgehaald worden op Terschellings gemeente huis. Morgen meer.

  • 1 december 2016 om 18:45

    FF time out. Vandaag gebeld met de gemeente. Vergunning moet waarschijnlijk deze maand voor de 16e persoonlijk afgehaald worden op Terschellings gemeente huis. Morgen meer.

     

    Oef, scherp van je Kibbe.

    Gelukkig dat jij het ziet anders waren de ontheffingen vervallen.

     

    De aangevraagde ontheffing moet voor 15 december 2016 zijn afgehaald, anders vervalt het recht op de ontheffing. Bent u om een of andere reden niet in staat om dit voor 15 december te doen, meldt dan bij de Publieksbalie van de gemeente Terschelling wanneer u de ontheffing wel kunt halen. De ontheffing wordt voor u vastgehouden.

     

    Even melden bij de publieksbalie dat we hem in maart pas af komen halen.

     

  • 2 december 2016 om 09:17

    FF time out. Vandaag gebeld met de gemeente. Vergunning moet waarschijnlijk deze maand voor de 16e persoonlijk afgehaald worden op Terschellings gemeente huis. Morgen meer.

    Oef, scherp van je Kibbe. Gelukkig dat jij het ziet anders waren de ontheffingen vervallen. De aangevraagde ontheffing moet voor 15 december 2016 zijn afgehaald, anders vervalt het recht op de ontheffing. Bent u om een of andere reden niet in staat om dit voor 15 december te doen, meldt dan bij de Publieksbalie van de gemeente Terschelling wanneer u de ontheffing wel kunt halen. De ontheffing wordt voor u vastgehouden. Even melden bij de publieksbalie dat we hem in maart pas af komen halen.

     

    Net weer even contact gehad met de gemeente: Vermeld de datum even op het aanvraag formulier wanneer je hem komt ophalen!!

    Dan houden zij er rekening mee. Je mag hem natuurlijk ook eerder ophalen.

     

  • 2 december 2016 om 09:57

    Raymond heeft gewonnen. Thanks mate.

  • 2 december 2016 om 22:13

    Voorstel van Fred is prima,

    Zijn er kosten verbonden aan de ontheffing?

    FF in het kort

    • Aanvragen ontheffing voor 15 december
    • Slapen in Stayokay voor 20pp per nacht (incl ontbijt)
    • Vrijdag 10 maart boot om 9.45, ontheffing ophalen voor 12.00
    • Vrijdag en zaterdag strand rijden
    • Zondag 12 maart boot terug. (Overtocht 75 euro pp)
  • 3 december 2016 om 14:35

    Done.

     

    Donderdag afvaart van 15 uur, zo 12:30 uur terug

    Ontheffing aangevraagd

    parkeerplaats gereserveerd (trailertje is gratis?)

    Drekracer betaald.

    Nu alleen nog net zulk weer als de vorige keer aanvragen.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 5 december 2016 om 11:20

    Jona : ik ben uitgegaan van donderdag t/m zondag. Dus donderdagmiddag de boot zoals Raymond schrijft. En de overnachtingen zijn geboekt voor do-vr-za.

    Als we de vrijdagochtendboot zouden willen halen moet ik om 4 uur opstaan en heb dan al een hele dagtaak achter de rug voordat ik het strand op kan. Gaat hem niet worden, ik ben ook geen 50 meer. En het is een vakantieweekend.

     

  • 5 december 2016 om 13:58

    Hier nog een 50+er die het niet gaat halen om op vrijdag te vertrekken.

    Als ik nog jonge benen zou hebben zou ik het misschien nog wel halen om in een kwartiertje in het gemeentehuis te zijn.

    Afvaart is vrijdag pas om 9:45 en de overtocht duurt 120 minuten.

    Eerdere “sneldienst” neemt geen voertuigen mee.

    Het gemeentehuis gaat om 12 uur dicht.

     

    Overigens heb ik net een mailtje gekregen dat ze mijn ontheffing vasthouden tot 10 maart.

  • 5 december 2016 om 14:02

    Ik meen wel dat je je ontheffing ook door iemand anders kan laten afhalen.

    Vraag dat wel even na zodat je het zeker weet.

     

     

  • 7 december 2016 om 12:59

    Mag ik ook mee ? Ah toe nou.

  • 12 december 2016 om 19:39

    Strandrijontheffing aangevraagd!!!

  • 14 december 2016 om 13:08

    Geert heeft ook betaald. En Kibbe en Ekko. Nu de rest nog.

    Vandaag de laatste dag voor het aanvragen van de vergunning !

  • 14 december 2016 om 22:21

    Iedereen graag ff snel € 60 overmaken op NL78INGB0005507149 dan kan ik de Stayokay bevestigen. En de vergunning aanvragen deze week en de boot boeken z.s.m.

     

    Fred, geld is overgemaakt,

    Mensen niet twijfelen, ontheffing aanvragen is 5min werk. Binnen een dag reactie van de gemeente!

  • 15 december 2016 om 10:02

    Yes Jona heeft ook betaald.