• 25 februari 2017 om 20:36

    Hoi!

    De boel staat hier klaar en opgeladen, ik heb zin in! Wel zie ik bij nader inzien af van de trippy, ik zal wsl toch ergens aanhaken, ging de vorige keer ook zo, en daar heb ik dan mijn handen aan vol. Het gaat mij primair om weer eens wat onverhard te oefenen.

    Wat ik wel uit een ver verleden over heb is een handmatig TT roadboek (RB-01) geschikt voor montage op een stuurstang. Die stang heb ik ook en is geschikt voor montage op een 22mm stuur. (Evt ook met stuur, van een TT600R).

    De stang past niet op het stuur van een bmw xchallenge.  Ook als ik wel een passende stang heb komt het RB voor de cockpit en kan ik niet meer bij het dashboard en contactslot.  Dus tja.

    Als ik iemand hier blij mee kan maken hoor ik het graag, dan neem ik het mee.

    Tot morgen!

    Sander.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door Sanderd.
  • 25 februari 2017 om 23:13

    Hi Sander, ik heb eventueel wel interesse in je roadbook. Heb zelf geloof ik een 28mm stuur (KTM) maar dat moet met een ander linkje wel erop passen neem ik aan.

    Dus als je hem zou kunnen meenemen, graag!

     

    Tot morgen (als mijn verkoudheid -die al vrij heftig is- niet nóg erger wordt)!

     

  • 25 februari 2017 om 23:26

    Hier ook alles geladen, wel weer hele klus. Had de schade van Havelte nog niet herstelt, zal wel beetje glijden worden zonder scherpe noppen. Maar heb er ontzettend veel zin, eindelijk weer keer leuk roadbookritje.

    Tot morgen!!

     

  • 26 februari 2017 om 17:40

    Het was een lekker dagje!

    Hier een klein hoogtepuntje -sorry Gerbrant

    Slootje

  • 26 februari 2017 om 20:35

    Ha, mooie foto! Nat pak?

    Ben zelf niet verder gekomen dan de parkeerplaats. Motor loopt alleen stationair, bij gas geven valt hij uit. Vlotterbak al leeg laten lopen, dus ik vrees dat de carb grondig schoongemaakt moet worden

  • 26 februari 2017 om 22:07

    Dat is wel heel spijtig Vincent, je heb erg mooie rit gemist.

    Auke en Arjan, bedanken voor de organisatie. Last minute nog 2extra roadbooks, welke we onder toezicht van de meester him self (Ad) in zijn de garage geplakt hebben. Hoe hij de paadjes weet te vinden en aan elkaar weet te knoppen, Ad verbaasd elke keer weer. Net na 10e vertrokken, de padden lagen er super bij, echt zoals uit het boekje. Niet te nat, net nat genoeg dat stofwolkjes de kans niet kregen.  Helaas weinig mee gekregen van de Carnaval, op paar verdwaalde wandelaars na, bijna geen andere recreanten op de paden.  Wat dat betreft de ideaale datum voor rit als deze.

    Heb fotoalbum aangemaakt!!

  • 27 februari 2017 om 13:25

    Ook heerlijk gereden! wat een mooi track, veel singletrack, veel bos, gekke doorsteekjes.. leuk!

    Jammer genoeg niet één foto gemaakt, maar ben benieuwd naar die van de rest.

    @Jona/Jouke: sorry dat jullie nog even moesten knippen en plakken maar dat had ik bewust zo met Ad afgesproken anders waren jullie te snel weer terug..

  • 27 februari 2017 om 17:28

    Goeie foto Paul!! Voel ik daar een filmpje aankomen?!

    Ik heb ook weer bijzonder fijn gereden op de good old 660! M’n broer heeft ‘t virus nu wel opgelopen denk ik…

    Wat is roadbook rijden toch weer gaaf!

    Auke&Arjan dank voor de organisatie! Lijkt me een mooie nieuwe karnavalstraditie voor de ongelovige onder ons…

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door DenneD.
  • 3 maart 2017 om 22:10

    Ja, ik flikkerde mooi effe in de sloot! Helaas draaide de camera niet…. Toch filmpje gemaakt!

    https://www.youtube.com/watch?v=oS4fwPW9AUE

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 3 maart 2017 om 22:12

    Ja, ik flikkerde mooi effe in de sloot! Helaas draaide de camera niet…. Toch filmpje gemaakt! https://www.youtube.com/watch?v=oS4fwPW9AUE

     

    Quote ik mijzelf ff… Hoe kan ik eigenlijk een filmpje invoegen zo dat de het plaatje ziet en niet de link…? Ik nie snap niet…

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 4 maart 2017 om 00:12

    Gaaf filmpje Gerbrant !
    Jammer dat je geen bewijs hebt van je zwemdiploma.
    Foutje van je mede DTA’ers? Het motto is toch eerst filmen, daarna helpen!
    Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door haveloos.
  • 4 maart 2017 om 10:19

    Aaaahh…lekker fillumpie !! Wanneer gaan we weer?

  • 4 maart 2017 om 17:18

    Ja, ik flikkerde mooi effe in de sloot! Helaas draaide de camera niet…. Toch filmpje gemaakt! https://www.youtube.com/watch?v=oS4fwPW9AUE

     

    Lange mensen zijn wel in het voordeel bij het passeren van zo’n boompje heh…