• 23 januari 2017 om 13:54

    De eerstvolgende activiteit is weer een vanouds lekkere roadbook rit over de onverharde paden. Tijdens carnaval, dus lekker rustig op de wegen.

    Vooralsnog gaan we er vanuit dat mensen zonder roadbook mee kunnen rijden met een voorrijder met roadbook. Geef in dit topic even aan of je wel of geen roadbookhouder hebt en dus een roadboek wil of niet.

    Verzoek om je snel op te geven zodat Auke aan Ad K door kan geven met hoeveel man we komen. Deadline voor inschrijven is er nog niet maar zal nog wel volgen waarschijnlijk.

  • 23 januari 2017 om 23:58

    Zonder, tenzij ik voor die tijd een roadbookkastje heb kunnen scoren.

    Ik rijd anders wel achter zon suf 450-je aan ofzo…

  • 24 januari 2017 om 08:54

    Goed hè zo’n echte 620?

  • 24 januari 2017 om 09:07

    Ook maar eens tijd voor maken. Ik heb vast wel een roadbook gemonteerd.

  • 25 januari 2017 om 21:48

    Geen roadbook

  • 25 januari 2017 om 22:35

    Geen roadbook

     

    Nee, een werkplaats handboek zeker…

  • 26 januari 2017 om 09:37

    Geen roadbook

    Nee, een werkplaats handboek zeker…

    shots fired

  • 26 januari 2017 om 15:21

    helaas nog geen roadbook

  • 26 januari 2017 om 15:25

    Ik ben erbij, ook nog zonder roadbook……

     

    Correctie, toch met roadbook. Heb hem liggen, maar moet hem nog monteren. Gaat vast lukken voor de 26e. Ben wel benieuwd of het lukt qua navigatie, nooit eerder op een roadbook gereden…..

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door m.campen.
  • 4 februari 2017 om 13:06

    Update: Auke is de dingen goed aan het regelen.

    Startplaats is (vooralsnog): sporthal De Wissel  in Goirle.

    Roadbooks afhalen om 9:00.

    Belangrijk verzoek van Ad: “Heel belangrijk: Bij opstappunt in Goirle geen lawaai maken (dus niet hard praten, niet eindeloos warmdraaien, niet met rijoplaten smijten etc) “. Houd hier alsjeblieft rekening mee!

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door Aap.
  • 4 februari 2017 om 22:13

    Meer nieuws over de carnavalsrit: Ad Ketelaars kijkt hoe we tussen de optochten door kunnen laveren, hij is een mooie route aan het maken. Waarschijnlijk met horecagelegenheid in het midden.

    Kosten zijn 15 EUR de man, ook als je geen roadbook afneemt. Maximaal op deze dag 200 EUR, dus bij 13+ deelnemers wordt het goedkoper!

  • 7 februari 2017 om 10:50

    Heeft iedereen die in t forum aan heeft gegeven mee te gaan, zich ook via de agenda aangemeld? Zouden jullie dat anders alsnog willen doen?

    De rest mag zich op beide plekken nog even aanmelden

     

     

  • 8 februari 2017 om 21:41

    Aangemeld,  moet toch weer keer lekker rijden.