• 23 februari 2018 om 15:42

    Beste liefhebbers van het onverharde pad,

    Op zondag 18 maart staat er een mooie off-road rit gepland in Zuid-West Brabant met als start plek Hazeldonk-West. Parkeerplaats/Tankstation/LaPlace/McDonalds langs de A16.

    Het wordt een rit op GPS welke ik de week voorafgaand op email verzoek zal toesturen (mits je deelneemt, natuurlijk ;-))

    Hier moet je bij zijn dus geef je snel op!

    Meer info volgt op de agenda, vragen kunnen gesteld worden hieronder….

    Groet,

    Dennis

     

  • 6 maart 2018 om 20:57

    He Dennis,

     

    Ik ontvang de rit graag op GPS. Tenzij hij hetzelfde is een die we al eerder hebben gereden, want die heb ik dan waarschijnlijk al.

  • 10 maart 2018 om 19:19

    Vandaag de rit even nagereden, het was weer prachtig!! Een paar kleine aanpassingen en de tracks zijn klaar. Ik zal ze spoedig beschikbaar maken.

    @Vincent; Laat het startpunt je niet van de wijs brengen, de rit is een verzameling van verschillende ritten die ik vorig jaar in dit gebied heb gereden. Geen herhaling van vorige keer dus…

    houd de agenda in de gaten voor meer info!

    DTA-ZWB2018-01

     

    Gr,

    Dennis

  • 12 maart 2018 om 21:30

    Klinkt als een mooi activiteit, wat beloont zou moeten worden met wat meer deelnemers !!

     

  • 13 maart 2018 om 09:23

    Nou inderdaad. Dit kan niet anders dan he-le-maal fantastisch worden!

     

  • 13 maart 2018 om 10:24

    kwam er afgelopen week achter dat alle lagers van de achterbrug en linksysteem aan gort zijn. Druk bezig met lagers trekken (aaarghh!). Weet niet of zondag lukt.

  • 13 maart 2018 om 12:48

    kwam er afgelopen week achter dat alle lagers van de achterbrug en linksysteem aan gort zijn. Druk bezig met lagers trekken (aaarghh!). Weet niet of zondag lukt.

    Als je hulp/tooling nodig hebt moet je ‘t maar ff laten weten. Deze rit kan je niet missen. Anders heb ik nog wel een Beta te huur

     

    Zo-wie-zo een goeie traning voor als je bijvoorbeeld binnenkort een rit door Zuid-Spanje gaat doen….ik noem maar wat ( kuch; Marlene, Floor, Marcel, Ferry, ?)

     

  • 13 maart 2018 om 12:53

    Super dat we weer de blubber in kunnen!

    Over wat voor soort paden gaat het grootste deel van de rit?

    Hiermee bedoel ik of we over legaal of over paden rijden waar we niet mogen komen?

     

     

  • 13 maart 2018 om 16:14

    De mensen van de DTA zijn op alle wegen welkom;)

  • 13 maart 2018 om 17:34

    Hahaha,

    Was misschien ook niet zo slim om dat op deze manier te vragen.

  • 13 maart 2018 om 18:21

    Goeie vraag…. de route van zondag is voor 99% toelaatbaar door 100% van de plaatselijke autoriteiten en daarbij volledig ‘code groen’.

    Had ik al gezegd dat ie ook heel mooi is?

     

  • 14 maart 2018 om 10:11

    Ik heb er zin in!

     

    Tot zondag!

     

  • 15 maart 2018 om 22:43

    Ik ben dr nie bij maareh veel plezier.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 17 maart 2018 om 10:27

    Ingeschreven!

    Ik heb er zin in!

    Ik heb een gps, en zou dus graag de route ontvangen alstublieftdankuwel.

    Tot morgen!

    groeten Rens s

  • 17 maart 2018 om 12:07

    Rens,

    Leuk dat je erbij bent! Tracks zijn jouw kant op gestuurd.

    Het wordt een frisse dag maar volgens de voorspelling wel met een zonnetje!

    Voor alle deelnemers: De ondergrond zal wat harder zijn, vergeet de protectoren niet!

    Tot morgen,

    Dennis