• 19 september 2016 om 12:37

    Het kan toch niet zo zijn dat we elkaar pas weer in December zien???!? :ohmy:

    Dit jaar terug van weggeweest de Noord Nederland Rit op 30 oktober. :woohoo: Verzorgd door Kibbe. Houd dit topic (en evt de agenda) in de gaten voor updates! Voorlopige startplek is Ronostrand, maar dat kan nog wijzigen.

    1-daags offroad event, maar overnachten van te voren op Ronostrand is een optie (en makkelijk, ze hebben huisjes en grasveld genoeg) mag je zelf reserveren, maar wacht even tot de startplek definitief is.

  • 19 september 2016 om 12:37

    Het kan toch niet zo zijn dat we elkaar pas weer in December zien???!? :ohmy:

    Dit jaar terug van weggeweest de Noord Nederland Rit op 30 oktober. :woohoo: Verzorgd door Kibbe. Houd dit topic (en evt de agenda) in de gaten voor updates! Voorlopige startplek is Ronostrand, maar dat kan nog wijzigen.

    1-daags offroad event, maar overnachten van te voren op Ronostrand is een optie (en makkelijk, ze hebben huisjes en grasveld genoeg) mag je zelf reserveren, maar wacht even tot de startplek definitief is.

  • 20 september 2016 om 04:51

    We kunnen er ook een meerdaagse van maken.. :whistle:

  • 2 oktober 2016 om 12:28

    Lijkt me leuk maar meerdere dagen is voor mij persoonlijk geen optie…. Dit met betrekking tot mijn eigen gezondheid.

    Ik wil wel graag mee !

  • 2 oktober 2016 om 17:52

    Het zal zeker geen meerdaagse worden hoor.

  • 5 oktober 2016 om 17:04

    Kibbe en ik gaan volgende week zaterdag een mooie route verkennen! Even checken of we overal nog in mogen. Oordelend aan de zandweg achter ons huis wordt het een prachtige combi van modder en (nog net) los zand.

    Ik mis nog wat usual suspects bij de aanmeldingen, dus vergeet je vooral niet aan te melden!

  • 5 oktober 2016 om 17:14

    “usual suspects”. voel me gelijk aangesproken Helaas kan ik dat weekend niet.

     

    veel plezier, Norbert

  • 5 oktober 2016 om 19:17

    Ja wie bedoel je daar mee.

  • 5 oktober 2016 om 21:57

    Jullie twee o.a. …. aanmelden dus, geen smoesjes